پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پارازیت، دومین روز از مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه امروز جمعه 31 فروردین ماه در توکیوی ژاپن با راهیابی قایق کایاک 500 متر زنان کشورمان به فینال پایان یافت.

الناز شفعیان درگروه دوم دور مقدماتی کایاک تکنفره 500 متر بانوان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، سنگاپور، کره و هنگ کنگ با زمان 2:17.107 دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، سنگاپور و کره به ترتیب اول تا سوم شدند.

الناز شفعیان در نیمه نهایی کایاک تکنفره 500 متر بانوان در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هنگ کنگ و اندونزی رقابت کرد و با زمان 2:13.259 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان تایلند و اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

فینال این ماده فردا صبح برگزار می شود. گفتنی است امروز شرایط جوی و آب هوایی پیست مسابقات با باد شدید همراه بود.

در دیگر رقابت های امروز، علی آقامیرزایی در ماده 200 متر کایاک مردان به مدال برنز رسید. این ماده سهمیه حضور در المپیک را ندارد. قایق دو نفره کانوی مردان هم متشکل از عادل مجللی و کیااسکندانی در فینال در رده پنجم ایستاده و از کسب سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2024 پاریس بازماندند.

مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره ای المپیک از 30 فروردین ماه الی دوم اردیبهشت ماه در توکیوی ژاپن برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.