محدودیت های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد

به گزارش پارازیت از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: این تدابیر با هدف هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح و اطلاع عموم شهروندان برای تردد نکردن در مسیرهای ممنوع اعمال می شود.

وی افزود: توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیر خیابان های فرایبورگ و فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج از ساعت یک بامداد 29 فروردین تا پایان مراسم ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: همچنین تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع های «آزادی- فرایبورگ»، «شیخ صدوق- سعادت آباد»، «فرایبورگ-سعادت آباد»، خیابان های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین همه خروجی های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا از ساعت 6 صبح فردا تا پایان مراسم ممنوع است.

وی به شهروندان توصیه کرد که برای رفاه حال خود و سایر افراد و در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد"، کلیک کنید.