لیست ایتلاف امنا در حوزه های انتخابیه خراسان رضوی

پارازیت/خراسان رضوی لیست ایتلاف امنا در برخی از حوزه های انتخابیه خراسان رضوی منتشر شد.

مرتضی کاشف حسینی در گفت وگو با پارازیت اظهار کرد: بعد از تشکیل جلسات متعدد برای بررسی برنامه نامزدها پیشنهادی و بررسی و تطبیق با معیارهای مد نظر ایتلاف امنا، به یک لیست از نامزدهای خراسان رضوی در انتخابات مجلس رسیدیم.

وی افزود: بر این اساس نصرالله پژمانفر با کد 1329، محمد فضایلی گاه با کد 1923، محمد آصفی یزدی با کد 1183، محمدامین معتمدی با کد 2231 و سمیه سادات ابراهیمی با کد 1123 پنج نامزد مورد حمایت امنا از حوزه انتخابیه مشهد و کلات برای انتخابات مجلس هستند.

دبیر ایتلاف امنا در خراسان رضوی اسامی نامزدهای مورد حمایت این ایتلاف در برخی از دیگر حوزه های انتخابیه استان را به این شرح اعلام کرد:

قوچان: مهدی شوشتری
درگز: حامد بیهقی
چناران: احسان جمشیدیان
خواف: علی زنگویی
کاشمر: جواد نیک بین
تربت جام: جواد طاهری
نیشابور: فریبا مظفرپور  و علی مروی
فریمان: احسان قاضی زاده هاشمی

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیست ایتلاف امنا در حوزه های انتخابیه خراسان رضوی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیست ایتلاف امنا در حوزه های انتخابیه خراسان رضوی"، کلیک کنید.