شمار شهدای غزه از مرز 34 هزار تن گذشت

شمار شهدای غزه از مرز 34 هزار تن گذشت

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به 34 هزار و 12 تن افزایش یافته است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری پارازیت، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر در 24 ساعت گذشته دست به چهار جنایت جدید علیه غیرنظامیان زده که 42 شهید و 63 زخمی د رپی داشته است.

او در اطلاعیه ای اعلام کرد که با گذشت 196 روز از جنگ، تعداد شهدا به 34012 و تعداد زخمی ها به 76833 نفر افزایش یافته است و همزمان پیکر هزاران شهید همچنان زیر آوار ساختمان ها مانده و کار آواربرداری نیز به کندی پیش می رود.

در این میان با خروج نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس، نیرو های امدادی با فراغ بال بیشتری در حال جست و جوی پیکر شهدا هستند و در بیمارستان الشفاء در شهر غزه نیز که سه هفته از خروج ارتش اسراییل می گذرد، جست و جو ها ادامه دارد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرده است که ارتش اشغالگر در بیمارستان الشفاء اقدام به دفن پیکر شهدا در چند متری زمین کرده و روی آن را شن و ماسه و زباله ریخته است.

اما در ادامه حملات هوایی و توپخانه ای ارتش اسراییل، جنگنده های این رژیم، عصر امروز اردوگاه «الشاطی» واقع در ساحل غزه را به شدت بمباران کردند که به شهادت و مجروحیت تعدادی از اهالی غزه منجر شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شمار شهدای غزه از مرز 34 هزار تن گذشت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شمار شهدای غزه از مرز 34 هزار تن گذشت"، کلیک کنید.