به پیام های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید

هشدار شبکه شاد به کاربران؛

به پیام های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید

شبکه شاد در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه درخواست های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری افراد و سوء استفاده از آن، صورت می گیرد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری پارازیت، شبکه شاد، در اطلاعیه ای که سه شنبه منتشر شد، اعلام کرده است: به تازگی پیام هایی برای تعدادی از کاربران ارسال شده و درخواست می کنند که اطلاعات شخصی و خصوصی مربوط به حساب کاربری خودتان را ارسال کنید و حتی مدعی می شوند که در صورت عدم ارسال اطلاعات، حساب کاربری آنان در شاد، حذف می شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: تیم پشتیبانی شاد، واحد های فناوری ادارات آموزش و پرورش و واحد های مختلف ستادی و استانی و از مسیولین اجرایی و فنی شاد، هیچ درخواستی برای ارسال اطلاعات کاربری افراد نداشته و نخواهند داشت و همه درخواست های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری و سوءاستفاده از آن، صورت می گیرد.

شبکه شاد سکوی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در بستر اینترنت است که در زمان همه گیری کرونا طراحی و راه اندازی شد و به مدت دو سال مرجع برگزاری کلاس های آنلاین آموزشی مدارس کشور بود. دانش آموزان، والدین آنها و کادر آموزشی مدارس کاربران شاد هستند که سبب شده تا برخی مجرمان اینترنتی و کلاهبرداران فضای مجازی از این بستر برای سوءاستفاده از اطلاعات اشخاص و سرقت از حساب های بانکی آنان بهره ببرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به پیام های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به پیام های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید"، کلیک کنید.