بزرگترین شهرک صنفی کشور در همدان احداث می شود

به گزارش خبرگزاری پارازیت استان همدان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: مجموع مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی استان پیش از دولت سیزدهم سه هزار هکتار بود در حالی که تنها امسال 700 هکتار به وسعت نواحی و شهرک های صنعتی دیار هگمتانه افزوده شده است.

مصطفی حقیقی که در آیین تجلیل از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز همدان سخن می گفت خاطرنشان کرد: با حمایت های دولت سیزدهم، توسعه شهرک های صنعتی، فناوری و صنفی در همدان در دولت سیزدهم شتاب گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان اظهار داشت: امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم وسعت نواحی و شهرک های صنعتی به چهار هزار و 500 هکتار برسد یعنی در دولت سیزدهم با اضافه شدن یک هزار و 500 هکتار به عرصه های صنعتی، به میزان 50 درصد، 45 سال گذشته نواحی صنعتی افزایش یابد.

وی با اشاره به احداث بزرگترین شهرک صنفی کشور در همدان گفت: وسعت این شهرک صنفی حدود 80 هکتار است که با راه اندازی آن یکی از معضلات اساسی شهر همدان رفع و این محل جایگاه خاصی برای تعاملات صنفی خواهد شد.

حقیقی اضافه کرد: ایجاد یک شهرک صنفی 200 هکتاری نیز در شهرستان همدان مصوب شده و تا پایان سال نیز یک شهرک صنفی در ملایر راه اندازی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان بیان کرد: امروز حضور تیم اقتصادی استان در اداره محیط زیست نشان دهنده این است که تفکر توسعه صنعتی استان به طور کامل همراه و همگام با معیارهای حفظ محیط زیست است در این راستا دولت و از جمله شرکت شهرک ها دنبال استقرار و توسعه صنایع پاک و با فناوری بالاست.

حقیقی گفت: 30 شهرک و ناحیه صنعتی در همدان فعال هستند که نزدیک 9 شهرک صاحب تصفیه خانه است و در طول شبانه روز هفت هزار متر مکعب تصفیه صورت می گیرد و در این باره جزو پنج استان اول کشور هستیم که نشان می دهد رویکرد دولت مبنی بر توسعه متوازن با رویکرد محیط زیستی در استان جاری و عملیاتی شده است.

وی یادآور شد: پیشتر از سازمان محیط زیست به عنوان مانع تولید یاد می شد اما امروز در مجموعه محیط زیست تفکر همراهی حاکم است.

وی افزود: امسال با همراهی سازمان محیط زیست 2 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اضافه شد که رتبه اول کشور را در این زمینه داریم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگترین شهرک صنفی کشور در همدان احداث می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگترین شهرک صنفی کشور در همدان احداث می شود"، کلیک کنید.