آمریکا قطعنامه جدیدی درباره جنگ غزه به شورای امنیت ارایه کرد

آمریکا قطعنامه جدیدی درباره جنگ غزه به شورای امنیت ارایه کرد

منابع خبری اعلام کردند که ایالات متحده پیش نویس قطعنامه جدیدی را شورای امنیت سازمان ملل پیشنهاد کرده است که خواستار آتش بس موقت در جنگ غزه و مخالفت با حمله زمینی رژیم اسراییل به رفح غزه است.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری پارازیت، منابع خبری و دیپلماتیک روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کردند: واشنگتن با آتش بس در هر اقدام سازمان ملل در مورد جنگ اسراییل مخالف بوده است، اما متن پیش نویس ایالات متحده آمریکا، همان لحنی است که جو بایدن رییس جمهور این کشور هفته گذشته در گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل از آن استفاده کرده است.

بر اساس اعلام منابع خبری، در متن پیش نویس ایالات متحده آمده است که «در شرایط کنونی یک حمله زمینی بزرگ به رفح، منجر به آسیب بیشتر به غیرنظامیان و جابجایی بیشتر آنها از جمله به طور بالقوه به کشورهای همسایه خواهد شد».

پیش نویس قطعنامه ایالات متحده آمریکا می گوید که چنین اقدامی «پیامدهای جدی برای صلح و امنیت منطقه خواهد داشت و تاکید می کند که چنین حمله زمینی بزرگی در شرایط کنونی نباید انجام شود.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمریکا قطعنامه جدیدی درباره جنگ غزه به شورای امنیت ارایه کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمریکا قطعنامه جدیدی درباره جنگ غزه به شورای امنیت ارایه کرد"، کلیک کنید.