یونسیان: مهارت؛ شاه کلید تاثیرگذاری متقابل دانشگاه‌ها با بازار کار است

در گفت‌وگو با پارازیت مطرح شد؛

یونسیان: مهارت؛ شاه کلید تاثیرگذاری متقابل دانشگاه‌ها با بازار کار است

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: حوزه مهارت شاه کلید تاثیرگذاری متقابل دانشگاه‌ها با بازار کار است.

داود یونسیان رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پارازیت، درباره مولفه‌های لازم برای هدایت دانشجویان به سمت رشته‌های ریاضی و فنی اظهار کرد: رابطه ورودی‌های کنکور در حوزه‌های مختلف با بازار کار همیشه مستقیم است. 

وی افزود: برخی اوقات بازار کار رشته‌های غیر از فنی و مهندسی در کشور رو به بهبود است و برهمین اساس به صورت خودکار دانش آموزان و دانشجویان بیشتر به این سو رغبت دارند و گاهی اوقات بر عکس عمل می‌کند، در نتیجه بازار کار و آینده شغلی به نوعی تعیین کننده انتخاب رشته قشر محصل است. 

یونسیان تصریح کرد: حوزه مهارت یکی از تسهیل کننده‌ها و عوامل موثر در تحت تاثیر قرار دادن بازار کار است. 

رئیس دانشگاه علم و صنعت اضافه کرد: دانشگاه‌های نسل آینده دنیا از حالت کلاسیک عبور کرده اند و دانش آموختگان مهارت ورز را تربیت می‌کنند، به نظر بنده حوزه مهارت شاه کلید تاثیرگذاری متقابل دانشگاه‌ها با بازار کار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یونسیان: مهارت؛ شاه کلید تاثیرگذاری متقابل دانشگاه‌ها با بازار کار است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یونسیان: مهارت؛ شاه کلید تاثیرگذاری متقابل دانشگاه‌ها با بازار کار است"، کلیک کنید.