برگزاری ۱۳۷دادگاه علنی در قزوین

برگزاری ۱۳۷دادگاه علنی در قزوین

به گزارش خبرگزاری پارازیت از قزوین؛ «حجت‌الاسلام  علی مظفری» معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان قزوین در این خصوص بیان کرد: در راستای افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی، دادگاه های علنی بر خط به موجب اصل۱۶۵ قانون اساسی و سند تحول قوه قضاییه، در استان در حال برگزاری است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری ۱۳۷دادگاه علنی برخط با هدف آموزش و شفاف سازی در بستر سامانه “سهراب” برگزار شده و در دسترس دانشجویان، اساتید، کارشناسان حقوقی و عموم مردم قرار گرفته است که امیدواریم تا پایان سال شاهد افزایش چشمگیر در این زمینه باشیم.
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان قزوین در خاتمه عنوان کرد: دادگاه‌های برخط از طریق سامانه‌های الکترونیک در بستر “سامانه سهراب” به آدرس https://sahrab.adliran.ir  در دسترس عموم قرار دارد و علاقه مندان می‌توانند با کد جلسه qazvinبه صورت مهمان وارد سیستم شوند.

گفتنی است؛ آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به دادگاه‌های علنی برخط کلیه استان‌ها در نشانی https://eadl.ir/allOC  موجود می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری ۱۳۷دادگاه علنی در قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری ۱۳۷دادگاه علنی در قزوین"، کلیک کنید.