قدردانی وزیر ورزش و جوانان از مقام معظم رهبری

قدردانی وزیر ورزش و جوانان از مقام معظم رهبری

احمد دنیامالی از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای به حضور پذیرفتن قهرمانان المپیک و پارالمپیک و نگاه حکیمانه و پدرانه ایشان به جامعه ورزش قدردانی کرد.

به گزارش پارازیت و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

مایه خرسندی است که در روزهای ابتدایی خدمت در وزارت ورزش و جوانان همراه با اعضای کاروان‌های پرافتخار ورزش کشورمان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس در محضر ولی امر مسلمین جهان، از رهنمودهای سازنده و حکیمانه معظم‌له بهره‌مند شدم و این دیدار ارزشمند می‌تواند منشا تحقق منویات ایشان و تحول ورزش کشور در مسیر ایران قوی باشد.

پیام‌های داهیانه مقام معظم رهبری اکنون که ورزش کشور در دولت «وفاق ملی»، مبتنی بر تحقق حقوق شهروندی و ملتزم به اولویت منافع ملی در مسیر برنامه‌محوری و برنامه‌ریزی برای عزت‌آفرینی ورزش کشور با رویکرد موفقیت در رویدادهای رقابتی عظیم بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۲۶ و بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸ گام گذاشته است، در تعیین راهبردها و نقشه‌ی راه، یک سرمایه‌ی بزرگ معنوی برای جامعه ورزش ایران اسلامی محسوب می‌شود.

حمایت خالصانه و مدبرانه رهبر فرزانه‌ی انقلاب را قدر می‌نهم و به عنوان خادم ورزش ایران بر خود می‌بالم که کاروان «خادم‌الرضا» و «فرزندان ایران» پس از آنکه رویداد رقابتی المپیک و پارالمپیک‌ پاریس را به عرصه‌ی تجلی توانمندی ورزش ایران تبدیل کردند، مورد تفقد حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای قرار گرفتند.

امید است با توکل بر ذات‌ اقدس الهی و توسل بر حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و توصیه‌هایی که رهبر عظیم‌الشان انقلاب همواره نسبت به جامعه‌ی ورزش و جوانان این مرز پرگهر مرحمت داشتند، روزهایی سرشار از افتخاراتی در شأن این نظام مقدس و رهبر عالیقدر آن و دولت چهاردهم، برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آید.

احمد دنیامالی»

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قدردانی وزیر ورزش و جوانان از مقام معظم رهبری" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قدردانی وزیر ورزش و جوانان از مقام معظم رهبری"، کلیک کنید.