تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان مهرماه برگزار می‌شود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان مهرماه برگزار می‌شود - خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری پارازیت، حسن دهقان روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این رویداد مهم‌ترین رویداد ورزشی بین المللی است که از ۱۵ پارازیت ماه سال جاری در پنج مرحله و به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های ورزش استان در حوزه قهرمانی اظهار کرد: امسال بیش از ۸۰ رویداد ورزشی و ۱۷ میزبانی از اردوهای تیم‌های ملی برگزار شد و با توجه به برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۴، ورزشکاران انگیزه زیادی برای کسب سهمیه در این مسابقات داشتند.

دهقان گفت: نتیجه تلاش ورزشکاران استان در مسابقات ورزشی و اردوی های تیم‌های ملی، دعوت ۹۷ ورزشکار به تیم‌های ملی و عضویت ۴۸ نفر در تیم‌های ملی بود.

وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت‌های انجام شده، ۶۷ مورد اعزام به مسابقات و لیگ‌های کشوری نیز در استان صورت گرفت که در رونق ورزش استان تأثیرگذار بود.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان همچنین به بازرسی از باشگاه‌های فعال استان اشاره و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان بازرسی از باشگاه‌های ورزشی است که امسال ضمن ثبت بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی، ۱۳۷ مورد اخطار برای باشگاه‌ها صادر و پنج باشگاه مختلف پلمب شد.

دهقان بیان کرد: امسال بیش از ۱۲ مجمع عادی و انتخاباتی با حضور رؤسا و دبیران فدراسیون‌ها برگزار و به صورت تخصصی ضمن تعیین تکلیف هیأت‌ها، به وضعیت هیأت‌های ورزشی استان رسیدگی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان مهرماه برگزار می‌شود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان مهرماه برگزار می‌شود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.