پیش‌بینی رگبار باران و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان کرمان

پیش‌بینی رگبار باران و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان کرمان

پارازیت/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با تقویت فعالیت مانسون در کشور  افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق برای مناطق جنوبی، جنوب غربی و برخی مناطق مرکزی و جنوب شرقی استان کرمان پیش بینی می‌شود و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

امین دریافر امروز ۱۳ مرداد ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از امروز شنبه تا هفته جدید وزش باد، گردوخاک و رگبار باران مهم‌ترین پدیده‌های جوی در استان هستند.

وی افزود: با تقویت فعالیت مانسون در کشور افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق برای مناطق جنوبی، جنوب غربی و برخی مناطق مرکزی و جنوب شرقی استان کرمان پیش بینی می‌شود و با توجه به نوع بارش‌ها جاری شدن رواناب، آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین با وزش باد نسبتاً شدید و تداوم انتقال ریزگردها به استان افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی در اغلب مناطق به ویژه مناطق شمال غربی، جنوبی و جنوب شرقی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ دمایی نیز طی هفته جاری تداوم هوای گرم برای اکثر مناطق پیش بینی می‌شود، افزود: صبح امروز شهداد با ثبت حداقل دمای ۳۷ درجه سانتیگراد، برای سیزدهمین روز متوالی گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

دریافر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته میانده جیرفت با ثبت حداکثر دمای ۵۰.۳ درجه سانتیگراد، بالاترین دمای ثبت شده در کشور را داشته است .

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش‌بینی رگبار باران و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان کرمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش‌بینی رگبار باران و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان کرمان"، کلیک کنید.