بازدید نمایندگان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم

بازدید نمایندگان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم

پارازیت/قم در حاشیه بازدید مسئولین و نمایندگان مجلس از جهاددانشگاهی استان قم و مرکز درمان ناباروری رویا، بر اجرائی شدن مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید به قم جهت تخصیص اعتبار برای تجهیز، توسعه و به‌روزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی تاکید شد.

مسئولین و نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی امروز ۴ مردادماه بر اجرائی شدن مصوبه تخصیص ۲۰ میلیارد تومان جهت تجهیز، توسعه و بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و همچنین حمایت از زوج های نابارور تأکید کردند.

در این بازدید حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی استان قم با اشاره به عدم تحقق این اعتبار در دور اول و دوم سفر ریاست جمهور به استان قم تاکنون، ابراز امیدواری کرد که با مساعدت نمایندگان محترم و مسئولین استانی تخصیص این اعتبار محقق شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش، نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فقدان رئیس جمهور شهید غیر قابل جبران است. رئیس جمهور شهید شخصیتی بود که به مسائل و مشکلات به صورت اساسی و ریشه ای می پرداخت و حضور ایشان در استان قم و بازدید دکتر خزعلی، معاون ایشان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و گزارشی که از وضعیت مرکز داده شد، نیاز به تخصیص اعتبار جهت تجهیز و توسعه حس گردید.

وی ابراز امیدواری کرد حتما این موضوع از سوی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد و حضوری که در این مرکز صورت پذیرفت در راستای حل مشکلات بود.

در ادامه محمدمنان رئیسی، نماینده دیگر استان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مصوبه تخصیص ۲۰ میلیارد تومان جهت تجهیز، توسعه و بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی به پیروی از تصویب و ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی بوده، اجرای آن در شرایط کنونی جامعه و مشکلاتی که در خصوص ناباروری وجود دارد ضروری می باشد و پیگیری جهت تخصیص و اجرائی شدن مصوبه مذکور به جدیت صورت خواهد پذیرفت.

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید نمایندگان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید نمایندگان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم"، کلیک کنید.