اقامت قبرس با اجاره ملک

اگر می خواهید به راحتی به یک کشور اروپایی با آب و هوای مطبوع سفر کنید و نگران فضا و قیمت آن نباشید، اجاره ملک در قبرس بهترین گزینه است. اما آیا با اجاره ملک می توان در قبرس زندگی کرد؟ قبرس کشوری جزیره ای در شرق مدیترانه است که از نظر جغرافیایی در آسیا قرار دارد اما در واقع بخشی از اتحادیه اروپا است. در حال حاضر قبرس به دلایل مختلف سیاسی به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. قسمت شمالی آن که حدود 36 درصد از مساحت کل کشور را تشکیل می دهد، تحت قوانین ترکیه است و «جمهوری ترک قبرس شمالی» نامیده می شود.

البته هیچ کشوری در جهان به جز ترکیه این جمهوری را به رسمیت نمی شناسد و به همین دلیل عضویت قسمت شمالی قبرس در اتحادیه اروپا به حالت تعلیق درآمده است. قسمت جنوبی قبرس که 59 درصد از خاک این کشور را در بر می گیرد، توسط قوانین جمهوری قبرس اداره می شود و بخشی از اتحادیه اروپا است. 5% باقی مانده یا جزایر کوچک متعلق به انگلستان است (که قبرس زمانی مستعمره آن بود).

قبرس euromy به دلیل آب و هوای مدیترانه ای، سواحل زیبا و آفتاب گرم و آفتابی، مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر جهان به ویژه از اروپا، روسیه و خاورمیانه است. بسیاری از مردم و گردشگران به جای جستجوی اقامت، رزرو یا تامین هزینه هتل یا اقامتگاه، اجاره آپارتمان در قبرس را انتخاب می کنند و هر زمان که بخواهند با خیال راحت سفر می کنند.
اقامت قبرس با اجاره ملک
آیا می توان با اجاره ملک در قبرس زندگی کرد؟

آنچه در ابتدا باید به آن توجه کنید این است که اجاره خانه برای مهاجرت به قبرس بدون توجه به متراژ و وضعیت ملک منجر به اقامت دائم نمی شود و اقامت در قبرس می تواند موقت و یک ساله باشد. ; اگر در حال تحصیل یا کار بر روی ویزای دانشجویی نیستید و موفق به اخذ اقامت دائم قبرس از طریق برنامه های دیگر شده اید. برای فروش املاک در قبرس شمالی با ما تماس بگیرید.

این مورد هم در قبرس شمالی و هم برای قبرس جنوبی صدق می کند و اقامت در قبرس تنها با اجاره ملک برای مدت کوتاه و موقت در هر دو قسمت قبرس امکان پذیر است. برای درک بهتر این موضوع باید با انواع مختلف ویزا در قبرس آشنا شوید.

ویزای توریستی قبرس (ویزای کوتاه مدت)

برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا، اکثر خارجی ها برای سفر به قبرس حتی برای مقاصد گردشگری نیاز به ویزا دارند. اگر می خواهید برای گردشگری، بازدید از خانواده، تجارت یا سایر مقاصد موقت به قبرس بروید، باید برای ویزای موقت قبرس که به عنوان ویزای توریستی قبرس نیز شناخته می شود، درخواست دهید.

ویزای توریستی قبرس به دو دسته تقسیم می شود:

ویزای کوتاه مدت و یکبار ورود که به دارنده آن اجازه می دهد تا 90 روز در یک دوره 180 روزه در قبرس بمانند. این نوع ویزا می تواند یک بار یا چند بار صادر شود.

ویزای چند بار ورود کوتاه مدت که می تواند برای 1 سال صادر شود و بسته به هدف سفر تا 5 سال تمدید شود. با این حال، این اجازه را به دارنده آن می دهد که تنها 90 روز از 180 روزی که ویزا صادر می کند، در قبرس بماند. این نوع ویزا برای اتباع خارجی که نیاز به سفر مکرر به قبرس دارند صادر می شود.

اگر ویزای چند بار ورود دریافت می کنید، می توانید 90 روز را به چند سفر تقسیم کنید. اگر ویزای یکبار ورود دارید، فقط یک بار می توانید وارد قبرس شوید و دیگر نمی توانید وارد شوید، حتی اگر کل روزی را که صادر کرده اید سپری نکنید.

برای اقامت تا 90 روز، ویزا برای قبرس شمالی لازم نیست. بنابراین می توانید بدون ویزا از قسمت شمالی قبرس دیدن کنید.

اگر ملکی را در قبرس اجاره می کنید، می توانید برای ویزای توریستی چند بار ورود اقدام کنید و با اجاره ملک از این طریق، اقامت قبرس را دریافت کنید. اما اگر آزادی بیشتری می خواهید و می خواهید به این کشور سفر کنید و هر زمان که خواستید از ملک اجاره ای خود استفاده کنید، می توانید برای اقامت موقت قبرس اقدام کنید.

اجازه اقامت موقت در قبرس

اقامت موقت قبرس به این معنی است که شما اجازه اقامت برای مدت محدودی را دارید و باید اقامت خود را در پایان مدت مشخص شده در مجوز تمدید کنید که بسته به نوع ویزا ممکن است متفاوت باشد. مجوز در قبرس اگر همچنان شرایط را داشته باشید، اقامت شما تمدید می شود، در غیر این صورت باید قبرس را ترک کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقامت قبرس با اجاره ملک" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, بین الملل, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقامت قبرس با اجاره ملک"، کلیک کنید.