بصیرت ملت ایران انتخاب اصلح و عزتمندانه را به همراه دارد – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

بصیرت ملت ایران انتخاب اصلح و عزتمندانه را به همراه دارد - خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

آیت‌الله یدالله صفری در مراسم رأی گیری در مسجد جامع شهر گرمی در گفت و گو با خبرنگار پارازیت، اظهار کرد: در حساس‌ترین مقطع نظام جمهوری اسلامی ایران که دشمنان چشم طمع به امنیت و آزادگی ملت ایران دارند شاهد برگزاری انتخاباتی در قواره اقتدار مردم ایران هستیم و هیچ وقت این حضور قدرتمندانه در تاریخ کشور فراموش نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پایه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران جمهوریت و اسلامیت نظام است و در حفاظت از این دو رکن باید حضور مردم و مشارکت بالای آحاد جامعه را نظاره گر باشیم تا به این دو رکن آسیب و صدمه‌ای وارد نشود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کنار مشارکت بالای مردم انتخاب اصلح نیز بسیار مهم و تأثیرگذار است چرا که رئیس جمهور آینده با پشتوانه رأی مردم و حمایت همه جانبه می‌تواند در عرصه داخلی و خارجی بسیار موفق عمل کرده و گره و مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کند.

آیت الله صفری افزود: شأن و جایگاه رئیس جمهور در حقیقت نمایشی از شأن ملت است و در این عرصه هرقدر قدرتمند و توانمند حضور پیدا کنیم به همان نسبت می‌توانیم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و معاندان نظام اسلامی همواره از پیشرفت‌های کشور و ملت ایران عصبانی هستند و ما برای پشیمان کردن آنها باید رئیس جمهوری را با نساب رأی بالا انتخاب کرده و به دنیا نشان دهیم که دلداده و دلبسته نظام هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بصیرت ملت ایران انتخاب اصلح و عزتمندانه را به همراه دارد – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بصیرت ملت ایران انتخاب اصلح و عزتمندانه را به همراه دارد – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.