دانشگاه آزاد بویین زهرا با شهرک صنعتی آراسنج تفاهم نامه امضا کرد

با حضور معاون دانشگاه آزاد اسلامی؛

دانشگاه آزاد بویین زهرا با شهرک صنعتی آراسنج تفاهم نامه امضا کرد

دو مورد تفاهم نامه همکاری با حضور معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا و یک شرکت فناور این دانشگاه با شهرک صنعتی آراسنج منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری پارازیت، محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی امروز به همراه اسماعیل زینالی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و معاونان وی از امکانات و زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا بازدید کرد.

مسیولان در این بازدید از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و سایر امکانات مختلف واحد بویین زهرا در راستای درآمدزایی های غیرشهریه ای ازجمله استخر پرورش ماهی، مرکز رشد واحد های فناور، خط تولید سیستم آبیاری زیرسطحی و شرکت پالا انرژی که تولیدکننده حلال های آزمایشگاهی است، دیدن کردند.

در ادامه جلسه ای با حضور میهمانان و اعضای هییت علمی واحد بویین زهرا در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد و علی اکبری با قدردانی از امکانات و شرایط مطلوب این واحد دانشگاهی، سیاست های جدید دانشگاه آزاد اسلامی درباره ماموریت محوربودن و دانشکده های موضوعی متناسب با شرایط، امکانات و ظرفیت های منطقه ای هر واحد دانشگاهی را بیان کرد.

در ادامه جلسه، تعدادی از اعضای هییت علمی به بیان نظر خود پرداختند. بعد از جلسه پرسش و پاسخ، با توجه به ماموریت واحد بویین زهرا در دانشکده و ماموریت محوری سرای نوآوری مورد تقاضای این واحد دانشگاهی، مسیولان از شرکت «بهسم»، تولیدکننده انواع کود، سم و حشره کش مستقر در شهرک صنعتی آراسنج بازدید کردند و درپایان دو تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا و شرکت بهسم و شهرک صنعتی آراسنج منعقد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه آزاد بویین زهرا با شهرک صنعتی آراسنج تفاهم نامه امضا کرد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه آزاد بویین زهرا با شهرک صنعتی آراسنج تفاهم نامه امضا کرد"، کلیک کنید.