توسعه زیرساخت های هیر متوازن با رشد گردشگری باشد – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

توسعه زیرساخت های هیر متوازن با رشد گردشگری باشد - خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پارازیت، نادر زینالی ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات پروژه پل معلق و شهر توریستی هیر اظهار کرد: توسعه زیرساخت های شهرستان هیر در راستای رونق هر چه بیشتر منطقه و ارایه خدمات مناسب به گردشگران باید متوازن با رشد گردشگری اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه پل معلق هیر و رونق گردشگری ایجاد شده در پی آن، تغییرات محسوسی را در این شهر به وجود آورده است، گفت: پیشرفت این منطقه با زمان قبل از اجرای پروژه قابل مقایسه نیست و پس از اجرای پروژه پل معلق در شهر هیر گردشگری محور اول اقتصادی این منطقه شده است.

مدیرکل امور استان ها و تشکل های مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری شهر هیر خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری این شهر و در راستای رفاه گردشگران و نیاز منطقه، مجتمع های خدماتی و سرویس بهداشتی را در این شهر احداث می کنیم.

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه شهر هیر و منطقه اطراف آن ظرفیت های ویژه ای در حوزه گردشگری دارند، افزود: تعریف و تکمیل مسیر گردشگری برای این منطقه در دستور کار قرار دارد و امتیاز ویژه ای برای گردشگری استان محسوب می شود.

وی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی استان اقدامات مختلفی در حوزه زیرساخت های پل معلق هیر از جمله مسیر دسترسی و روشنایی مسیر انجام داده و جلسات متعددی نیز برای بررسی و مشکلات این پروژه برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: اردبیل یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور است که سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با ریسک پایین محسوب می شود و در این راستا اداره کل آماده حمایت از ایده های نو خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توسعه زیرساخت های هیر متوازن با رشد گردشگری باشد – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توسعه زیرساخت های هیر متوازن با رشد گردشگری باشد – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.