قابلیت مخوف بمب افکن پنهان کار چین!

تینا مزدکی: نورثروپ با اشاره به این موضوع که آزمایش های این جنگنده طبق زمان پیش می رود، می گوید خلبانانی که آزمایش های این جنگنده را به عهده داشتند می گویند که رسیدگی به B-21 از نزدیک درست مانند شبیه سازی های دیجیتالی انجام شده است که بر دقت و قابلیت های کلی آن تاکید می کند.

قابلیت مخوف بمب افکن پنهان کار چین!

این یک بمب افکن دوگانه است

پیش بینی می شود B-21 آزمون های پرواز بیشتری را انجام دهد که منجر به توانایی عملیاتی اولیه و تولید کامل این جنگنده می شود. جنگنده B-21 Raider که در دسامبر سال 2022 رونمایی شده است ، به گونه ای طراحی شده است که پیشرفته ترین تهدیدات در جنگ مدرن را شکست دهد. به دلیل توانایی حمل و راه اندازی سلاح های معمولی و هسته ای، این هواپیمای بمب افکن «دوگانه» نیز نامیده شده است.

قابلیت مخوف بمب افکن پنهان کار چین!

ویژگی های پنهان کاری این جنگنده، به هواپیما اجازه می دهد تا با حداقل اثر به جامانده از خود پرواز کند و به آن کمک می کند تا رادارهای دشمن و دفاع هوایی را از بین ببرد.B-21 به تدریج جایگزین بمب افکن های B-1 و B-2 در موجودی نیروی هوایی خواهد شد.

انتظار می رود این جنگنده تا سال 2027 عملیاتی شود و نقش مهمی در حمایت از اهداف امنیت ملی ایالات متحده ایفا کند. چین نیز قبلاً نمونه ای از این جنگنده را به ارتش خود اضافه و ادعا کرده است که دارای یک سلاح دارای هوش مصنوعی برای هدف گرفتن هواپیماهای جنگی پیشرفته است.

منبع: thedefensepost

323

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قابلیت مخوف بمب افکن پنهان کار چین!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قابلیت مخوف بمب افکن پنهان کار چین!"، کلیک کنید.