چهار خطه کوهدشت – خرم آباد شهریور بهره برداری می شود

چهار خطه کوهدشت - خرم آباد شهریور بهره برداری می شود

پارازیت/لرستان استاندار لرستان گفت: بهره برداری از چهار خطه کوهدشت – خرم آباد تا پایان شهریور امسال انجام می شود.

 ابوطالب شفقت امروز (ششم خرداد ماه) در جریان بازدید از پروژه چهار خطه خرم آباد – کوهدشت، بیان کرد: این مسیر، محل تردد زوار امام حسین (ع) در اربعین است و بهره بردار اصلی آن مردم هستند. این  پروژه جزو مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان بود و تا حدودی در انجام آن تاخیر ایجاد شد که ضرورت دارد معاونت عمرانی و اداره کل راه و شهرسازی با تامین منابع، اقدامات جزیی آن را انجام دهند.

وی به پیشرفت 68 درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: طول محور خرم آباد به کوهدشت 90 کیلومتر است و جزو پروژه های چهار خطه لرستان است.

شفقت اظهار کرد: پنج کیلومتر از این مسیر باقی مانده است که با احداث پل در پیچ منطقه چنار کوهدشت تا پایان شهریور امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم، اقدامی برای تکمیل این پروژه انجام نشد و در دولت سیزدهم با اقدامات جهادی و دستور رییس جمهور شهید، این پروژه جان دوباره گرفت.

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چهار خطه کوهدشت – خرم آباد شهریور بهره برداری می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چهار خطه کوهدشت – خرم آباد شهریور بهره برداری می شود"، کلیک کنید.