اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی پیروز انتخابات مجلس در شیراز شدند – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی پیروز انتخابات مجلس در شیراز شدند - خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پارازیت، اسماعیل قزل سفلی بامداد شنبه بیان کرد: دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت در پنج شهرستان فارس برگزار شد.

رییس ستاد انتخابات استان ضمن قدردانی از مشارکت مردم شهرستان های شیراز، زرقان، مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 6 نامزد برای تصدی سه کرسی باقیمانده از جمع 18 کرسی به رقابت پرداختند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به اینکه 820 شعبه اخذ رای برای به امانت گرفتن رای مردم در پنج شهرستان استان فارس برپا شده بود، به نقل از ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پس از جمع آوری آرا و طی شدن مراحل قانونی، آقای سید اسماعیل حسینی با 57757 رای و آقای ابراهیم عزیزی با 43146 رای، اعتماد مردم شهرستان های شیراز و زرقان را به دست آورده و به عنوان نمایندگان این شهر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاضر خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: تجمیع آرا مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در حال انجام است که پس از تایید نتیجه توسط ستاد انتخابات کشور، اعلام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی پیروز انتخابات مجلس در شیراز شدند – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی پیروز انتخابات مجلس در شیراز شدند – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.