رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری پارازیت استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور 1678 داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه 14 اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه نامه های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و 687 داوطلب از شهرستان های سمنان، مهدی شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان"، کلیک کنید.