گیاه گانودرما برای زگیل تناسلی

مصرف گانودرما علاوه بر کنترل و از بین بردن ویروس زگیل تناسلی در بدن، با ترمیم بافتهای جلدی به بهبود پوست در نواحی درگیر بیماری کمک می کند. استفاده از قارچ و قهوه فوری موکا برای زود انزالی موجب می شود روند درمان سریعتر شود. این قهوه را می توان به عنوان یک منبع بسیار خوب برای آنتی اکسیدان ها معرفی کرد که در بازیابی و بازسازی سلولی بسیار موثر می باشد. روش های سوزاندن و فریز کردن شاید برای مدت کوتاهی زایده ها را از بین ببرند اما کاری برای از بین بردن ویروس ها در بدن از پیش نمی برند. به همین دلیل پس از مدتی دوباره زایده ها برمی گردند. ویروس زگیل تناسلی با مصرف قارچ گانودرما به طور کامل در بدن از بین می رود.

گیاه گانودرما برای زگیل تناسلی

نحوه مصرف گانودرما در بهبود زگیل تناسلی

برای درمان زگیل تناسلی و گرفتن نتیجه ی بهتر باید قارچ گانودرما درکنار قارچ شیتاکه مصرف شود. توجه کنید که در 15 روز ابتدای درمان باید 1 گرم از پودر قارچ گانودرما (1قاشق مرباخوری سرپر) و حدود 3 گرم از پودر قارچ شیتاکه (1 قاشق مرباخوری سرپر) مصرف شود. سپس میزان مصرف گانودرما را به 2 گرم ( 1قاشق غذاخوری سرپر) و شیتاکه را به 5-6 گرم (1قاشق غذاخوری سرپر) برسانید. این مقدار مصرف باید به صورت روزانه و منظم انجام شود. همانطور که برای مصرف داروهای شیمیایی دوز مصرف را در ساعت خاصی استفاده می کنید، باید در این مورد هم این موضوع رعایت شود. توجه کنید که دوره درمان زگیل تناسلی با گانودرما حداقل 3 الی 4 ماه است و در این مدت نباید مصرف با توقف مواجه شود.

برای مصرف گانودرما می توانید از دم نوش آن استفاده کنید و یا آن را به صورت عصاره تهیه و مصرف کنید. زیرا این قارچ به دلیل طعم تلخی که دارد قابل استفاده داخل غذا نیست. اما پودر قارچ شیتاکه را می توانید به صورت مخلوط با غذاها مانند سوپ و خوراک ها استفاده کنید. زیرا دم نوش قارچ شیتاکه طعم مطلوبی ندارد. نکته قابل توجه این است که قارچ شیتاکه حتی اگر به صورت دم نوش مصرف شود باید همراه با تفاله مصرف شود اما مصرف تفاله گانودرما توصیه نمی شود. به همین دلیل امکان دم کردن این دو قارچ با هم وجود ندارد و بهتر است به صورت جداگانه مصرف شود. نکته دیگر اینکه اگر مصرف گانودرما موجب ایجاد ناراحتی معده شود، توصیه می شود که دوز مصرفی روزانه به دو قسمت تقسیم شود و دیکی از رایج ترین بیماری های جنسی، زگیل تناسلی است که در مردان و زنان بطور شایع دیده می شود.

درمان سریع زگیل تناسلی از دغدغه های افراد مبتلا به این بیماری است. به همین دلیل پزشکان روش های مختلفی را جهت درمان سریعتر به آنان پیشنهاد می کنند. الکتروکوتر یا سوزاندن، لیزر، فریز و کرایو تراپی از جمله روش هایی است که با آنها می توان زایده ها را از سطح پوست برداشت و پاک کرد. اما متاسفانه بعد از انجام این روش ها، دوباره و خیلی سریع تر از قبل با تعداد بیشتری زایده ها یا همان زگیل ها برمی گردند. مثلا در روش لیزر درمانی و الکتروکوتر، بخار حاصل از سوختن زایده ها روی سطح پوست نشسته، که این خود مسبب پخش ویروس زگیل تناسلی یا همان HPV است. در نتیجه بیمار دوباره حتی بیشتر از قبل زایده ها را در روی پوست خود می بیند. برخی از انجام لیزر و الکتروکوتر و دیگر روش های درمانی مشابه، پشیمان شده و رو به طب سنتی و گیاهی می آورند.

این قارچ که از گذشته تا به کنون تحقیقات و ازمایشات زیادی بر روی ان انجام شده و نتایج همه این ازمایشات مثبت بوده است، این بدین معنی است که تا کنون به گفته دانشمندان گانودرما برای بیش از 30 نوع بیماری مناسب تشخیص داده شده است و میتواند برای جلوگیری و یا پیشرفت بعضی از بیماری ها مفید عمل نماید. لازم به ذکر است که برای اثبات این تحقیقات و تاثیر گانودرما برای زگیل تناسلی تحقیقات کاملی شده اس و نتایج خیره کننده هستند. در این پست قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که کدام نوع قهوه گانودرما برای فشار خون مناسب است ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا خصوصیات و ویژگی های قهوه گانودرما در درمان زگیل تناسلی را مورد بررسی قرار داده و نوع قهوه مناسب را جهت درمان این عارضه به شما معرفی کنیم.

علاوه بر اینکه در اکثر موارد بیماران از این روش های درمانی که گفته شد (لیزر و …) نتیجه نمی گیرند، بلکه هزینه زیادی را هم متقبل می شوند.ر دو بازه زمانی مختلف در طول روز مصرف شود. ایا قهوه گانودرما دکتر بیز برای زگیل تناسلی مناسب؟ این سوالی است گه برای خیلی از اشخاص که به این بیماری مبتلا هستند پیش خواهد آمد . ما در این مقاله سعی کردیم بسیاری از این دست سوالات را پاسخ دهیم! بهتر است بدانید که قهوه گانودرما دکتر بیز برای زگیل تناسلی بهترین گزینه است فقط باید به نحوه مصرف درست و منظم آ توجه داشته باشید و کمی زمان بدهید. این قهوه از قارچ گانودرما تهیه شده است، و این قارچ گیاهی در طب سنتی شرق بیش از 4 هزار سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و از خواص آن برای بیماری ها استفاده می نماید.

زگیل تناسلی در بین آقایان و بانوان یک بیماری مشترک است و نتیجه ابتلا به ویروس اچ پی وی می باشد و در خصوص انتقال زگیل تناسلی باید بگوییم که این زگیل ها از رابطه جنسی بین زن و مرد منتقل می شود ویروس HPV که از عفونت های شایع ویروسی به شمار می رود عامل بروز زگیل تناسلی می باشد.همه انواع زگیل های تناسلی خطرناک نیستند اما این ویروس ها چنانچه درمان نشوند در بیشتر موارد می توانند تکثیر پیدا کنند و یا بزرگتر شوند.در واقع با انتقال این ویروس پاپیلوم انسانی است که ایجاد عفونت کرده و به شکل زگیل تناسلی خود را نشان می دهد.این ویروس از طریق رابطه جنسی منتقل می شود و هم آقایان و هم بانوان می توانند به آن مبتلا شوند.

تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی

چون در قارچ گانودرما مقدار زیادی پلی ساکارید وجود دارد ، همچنین به علت داشتن ترکیبات سودمند دیگر در صورتی که از این قهوه به طور منظم و روزانه استفاده شود، روی تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن موثر خواهد بود. تاثیر قهوه گانودرما دکتر بیز برای کبد چرب مشابه تاثیر داروهای شیمیایی تثبیت شده است که برای بیماران مبتلا به کبد چرب تجویز می شود. تنها فرقشان این است که قهوه گانودرما به طور کاملاً طبیعی و بیولوژیک اثر خواهد کرد.همچنین لازم به ذکر است که قهوه گانودرما را نمی توان به عنوان یک دارو معرفی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گیاه گانودرما برای زگیل تناسلی" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گیاه گانودرما برای زگیل تناسلی"، کلیک کنید.