نقش موثر دانشگاه آزاد شهرکرد در زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی

در گفت وگو با پارازیت عنوان شد؛

نقش موثر دانشگاه آزاد شهرکرد در زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد عنوان کرد که این دانشگاه به لحاظ لجستیک و زنجیره تامین، نخستین دانشگاه موثر در زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری پارازیت، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشی از پیام نوروزی خود عنوان کرد که سال 1403، بستر های جدیدی مانند سکوی تولید، تضمین، تامین و سکوی توزیع و لجستیک و سکو هایی در حوزه صنایع خلاق و عرصه های تربیتی را راه اندازی خواهیم کرد که شکل جدیدی از آموزش عالی را به تصویر می کشاند و این حرکت مسلماً با نگاهی جدید به نوع تعامل بین دانشگاه، صنعت و جامعه می پردازد و اثرات جدی را در آینده بر آموزش عالی خواهد گذاشت.

ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری با توجه به پیام نوروزی طهرانچی عنوان کرد که این استان از لحاظ منطقه ای و اسناد آمایشی دارای ویژگی هایی است.

وی توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به لحاظ لجستیک و زنجیره تامین، نخستین دانشگاه در کشور است که در زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی از طریق سرای نوآوری صنایع غذایی و گیاهان و دارویی و دو مرکز تحقیقات گیاهان دارویی عطری و ادویه ای موثر خواهد بود؛ چراکه در زنجیره ارزشی گیاهان دارویی، همکاری مستمر و جلسات منظم کاری با استانداری استان چهارمحال و بختیاری و سازمان جهاد سازندگی شهرکرد دارد. 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: سکوی تولید، تولید و توزیع و تولید ابری از طرح های جدید دانشگاه آزاد اسلامی است که این مهم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از طریق مهندسی معکوس در مرکز تحقیقات انرژی این واحد و یا رویداد صدرا و ارتباط و رایزنی با صنایع مستقر در این استان اتفاق می افتد که نتیجه آن ارتباط بین دانشگاه و صنعت است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در سال جدید در رشد و جهش تولید با مشارکت مردم موثر باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش موثر دانشگاه آزاد شهرکرد در زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش موثر دانشگاه آزاد شهرکرد در زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی"، کلیک کنید.