حامی یابی و توزیع سبد معیشتی 2 رویکرد کمیته امداد در ماه رمضان است

حامی یابی و توزیع سبد معیشتی 2 رویکرد کمیته امداد در ماه رمضان است

پارازیت/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: حامی یابی و توزیع سبد غذایی در بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، دو رسالت این نهاد در جشن رمضان امسال است.

علیرضا حسین نژاد، 28 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه جهیزیه، در حال حاضر هیچ پشت نوبتی نداریم و تمامی متقاضیان تحت حمایت این نهاد با بررسی دقیق و کارشناسی جذب شده و ما به سه دهک پایین جامعه خدماتی متنوعی در طول سال ارایه می کنیم.

 وی از تهیه و توزیع یک هزار و 221 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در زمینه تامین، تهیه و اهدای جهیزیه نیز هیچ پشت نوبتی در استان وجود ندارد.

 مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 55 درصد رشد منابع کمیته امداد را در بحث ارایه خدمات بلاعوض و تسهیلات پرداختی در سال جاری شاهد بودیم به طوری که یک هزار و 700 میلیارد تومان خدمات بلاعوض و تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

 حسین نژاد افزود: در 11 ماهه امسال مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل 187 میلیارد تومان مساعدت به این نهاد انقلابی داشتند و ما تا ریال آخر این مبالغ را در بین خانواده های نیازمند توزیع کردیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این میزان درآمد نسبت به سال گذشته رشد 35 درصدی را نشان می دهد و مجموعه کمیته امداد سعی کرده تا همه این مساعدت های مردمی را در بین جامعه هدف به موقع و مناسب توزیع کند.

 حسین نژاد اضافه کرد: عملکرد ما در ارزیابی کشوری منجر به کسب رتبه برتر کشوری در بین استان های کشور شده و کمیته امداد استان اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در کشور از لحاظ عملکردی به دست آورد.

 وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان کمیته امداد استان اردبیل 2 هدف جدی را دنبال می کند که در گام نخست جذب 10 هزار حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

 حسین نژاد در ادامه سخنان خود یادآور شد: سرانه پرداختی کشوری به ایتام 850 هزار تومان بوده در حالی که این سرانه در استان اردبیل ماهانه 780 هزار تومان است که سعی می کنیم با افزایش جذب حامیان این مبالغ را ارتقا دهیم.

 وی سرانه پرداختی به محسنین را در کشور 450 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این سرانه پرداختی در استان اردبیل 240 هزار تومان است که نصف سرانه کشوری محسوب می شود.

 حسین نژاد تصریح کرد: در کنار جذب 10 هزار حامی برای افزایش مبلغ پرداختی به ایتام و محسنین، سعی ما بر این است تا در جشن رمضان امسال 44 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد از سبد غذایی بهره مند شوند.

 مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امیدواریم در جشن رمضان امسال بتوانیم بخشی از نیازمندی خانواده ها را در ایام نوروز و آستانه سال نو برطرف کرده و زمینه ساز عزت آفرینی این خانواده ها باشیم.

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حامی یابی و توزیع سبد معیشتی 2 رویکرد کمیته امداد در ماه رمضان است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حامی یابی و توزیع سبد معیشتی 2 رویکرد کمیته امداد در ماه رمضان است"، کلیک کنید.