اعتبارات عوارض آلایندگی کهگیلویه و بویراحمد صرف حقوق نیروهای شهرداری ها شد

اعتبارات عوارض آلایندگی کهگیلویه و بویراحمد صرف حقوق نیروهای شهرداری ها شد

پارازیت/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات عوارض آلایندگی این استان به جای پروژه های عمرانی، صرف حقوق نیروهای شهرداری ها شد.

جهانگیر شاهینی در نشست شورای اداری استان افزود: در حالی که حداقل 50 درصد این اعتبار باید صرف پروژه های عمرانی شود اما در برخی موارد صرف حقوق نیروها شد.

وی اظهار کرد: در سفر دوم رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سه هزار میلیارد تومان به استان تخصیص یافت و بیش از 70 درصد اعتبارات سفر را در سازمان برنامه بودجه و نفت متمرکز کرده ایم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی استان اسناد را به شرکت ملی نفت ارایه کنند تا از سال آینده تخصیص های لازم انجام شود.

شاهینی تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه حدود 19 هزار میلیارد ریال تاکنون توزیع کرده است، این موضوع  ممکن است در پروژه های بزرگ دیده نشود، این ها خدمات دولت است.

وی ادامه داد: انتظار می رود این پروژه های مهم و اتفاقات خوب از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شوند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تیمی ایجاد شده که در شروع پروژه، اواسط پروژه و انتهای پروژه از پروژه های عمرانی بازدید خواهند کرد، دستگاه های اجرایی با این تیم ها همکاری کنند.

شاهینی تاکید کرد: اعتبارات سفر اول همراه با متمم، 66 هزار و 560 میلیارد ریال در قالب 76 پروژه و در سفر دوم 196 پروژه داشتیم با ارزش ریالی دو برابر سفر اول بوده است، خیلی از پروژه ها بصورت تجمیعی نوشته شده اند.

وی اظهارکرد: مدیران کل نیز باید پیگیری کنند، اعتبار زمانی که مصوب می شود باید ابلاغ شود، ابلاغ آن ها چند ماه طول می کشد، رقم هایی داریم، 650 میلیارد ریال به خزانه تحویل داده شده و مدیران کل پیگیری کنند و اعتبارات را دریافت کنند.

به گزارش پارازیت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برنامه 20 ساله در قالب 4 برنامه 5 ساله تدوین شده است، و در اختیار مدیران قرار داده می شود.

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعتبارات عوارض آلایندگی کهگیلویه و بویراحمد صرف حقوق نیروهای شهرداری ها شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعتبارات عوارض آلایندگی کهگیلویه و بویراحمد صرف حقوق نیروهای شهرداری ها شد"، کلیک کنید.