اسکات ریتر: اغلب اسراییلی ها در 7 اکتبر توسط خود اسراییل کشته شدند

اسکات ریتر: اغلب اسراییلی ها در 7 اکتبر توسط خود اسراییل کشته شدند

یک بازرس سابق سازمان ملل، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسیول کشته شدن شهروندان صهیونیست در جریان حمله هفتم اکتبر حماس دانست و خاطر نشان کرد که تعداد بسیار زیادی از آنها توسط هلیکوپترها و سربازهای اسراییلی کشته شدند.

به گزارش پارازیت، اسکات ریتر، بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل که افسر اطلاعاتی سابق آمریکا هم بوده، در یک گفت وگوی ویدیویی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

وی در اظهارات خود حمله حماس به سرزمین های اشغالی در هفتم اکتبر 2023 موسوم به «طوفان الاقصی» را یک شکست نظامی برای تل آویو توصیف کرد و گفت: در هفتم اکنبر حماس توانست از مرزها عبور و اسراییل را غافلگیر کند. آنها توانستند 400 نیروی نظامی اسراییل را از پای دربیاورند.  

این بازرس سابق سازمان ملل ادامه داد: اما بقیه کشته ها که حدود 800 نفر هستند، تعداد بسیار زیادی از آنها توسط ارتش اسراییل کشته شدند، چراکه آنها دستورالعمل «هانیبال» را دنبال می کنند. بله، شمار زیادی از شهروندان اسراییلی جان باخته در هفتم اکتبر توسط نیروی نظامی اسراییل، توسط هلیکوپترهای آپاچی، تانک ها و سربازهای اسراییلی کشته شدند.

وی که پیشتر یک افسر اطلاعاتی نیروی دریایی آمریکا هم بوده است، افزود: ما می دانیم که اسراییل در هفتم اکتبر شهروندان خود را قتل عام کرد. ما هر چقدر هم که بد باشیم، مردم خود را نمی کشیم. بنابراین، آمریکا را سرزنش نکنید، ما دستورالعمل هانیبال را نداریم.

دستورالعمل هانیبال یا پروتکل هانیبال نام یک رویه بحث برانگیز است که توسط نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی تا سال 2016 برای جلوگیری از دستگیری سربازان صهیونیست توسط نیروهای «دشمن» استفاده می شد و رویکرد آن استفاده از قدرت و توان نظامی حداکثری در صورت اسیر شدن نیروهای اسراییلی است.

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسکات ریتر: اغلب اسراییلی ها در 7 اکتبر توسط خود اسراییل کشته شدند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسکات ریتر: اغلب اسراییلی ها در 7 اکتبر توسط خود اسراییل کشته شدند"، کلیک کنید.