شاخص های پرورشی و آموزشی باید ارزیابی می شوند – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

شاخص های پرورشی و آموزشی باید ارزیابی می شوند - خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پارازیت، عبدالله حبیبی پیش از ظهر امروز دوشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان رامهرمز اظهار کرد: سند تحول بنیادین به عنوان مهمترین سند بالادستی نصب العین متولیان تعلیم و تربیت در خوزستان است و بر این اساس آموزش و پرورش استان از همه ظرفیت های موجود برای بسترسازی برای رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه استفاده خواهد کرد چرا که اساس و هدف آموزش و پرورش تحقق این هدف مهم و اثرگذار است .

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان جایگاهش در کشور از نظر شاخص های تخصصی رشد خوبی داشته است، اضافه کرد: در بحث شاخص های عملکردی باید رشد به صورت متوازن صورت گیرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: شاخص های پرورشی به صورت کیفی و شاخص های آموزشی به صورت کمی ارزیابی می شوند و این دو ماهیت متفاوت در ارزیابی باید مورد توجه قرار گیرد، بی شک فعالیت های پرورشی دارای نمود در جامعه است.

حبیبی با اظهار اینکه آموزش با توجه به ماهیت کمی بیشتر مورد نقد و بررسی قرار می گیرد، بیان کرد: یکی از ماموریت های اصلی محوله به مجموعه تعلیم و تربیت استان ارتقای شاخص های کیفی حوزه آموزش به صورت فراگیر است و بر این اساس فعالیت های عملکردی حوزه صف و ستاد باید بر این امر مهم متمرکز شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شاخص های پرورشی و آموزشی باید ارزیابی می شوند – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شاخص های پرورشی و آموزشی باید ارزیابی می شوند – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.