۲ هزار و ۴۱۰ بیمار خاص و سخت درمان تحت حمایت کمیته امداد هستند

۲ هزار و ۴۱۰ بیمار خاص و سخت درمان تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش پارازیت از زنجان ، صالحی گفت: بیماران خاص، به افرادی گفته می‌شود که فرآیند درمان آنها طولانی و پر هزینه است یا بیماری و عوارض ناتوان کننده آن تا پایان عمر بیمار را درگیر می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال ۲ هزار و ۴۱۰ بیمار خاص و سخت درمان از خدمات این نهاد بهره‌مند شده اند، افزود: همچنین در این مدت ۷۰۰ نفر از خدمات پیشگیری از سوء تغذیه این نهاد بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه خدمات بیماران سخت درمان و خاص با اولویت و به صورت رایگان ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در سرفصل‌های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و ما به التفاوت خدمات بیمه‌ای، خدمات غیرتعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته‌بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان دارای بیمه درمانی پایه هستند، ادامه داد: کمیته امداد زنجان از استان‌های برتر در ارائه خدمات به این گروه هدف است.

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جمعیتی نزدیک به ۵۰ هزار نفر هستند که ۱۵ هزار و ۵۷۸ خانوار معادل ۵۶ درصد در روستاها زندگی می‌کنند.

۳۱ هزار و ۴۶۸ نفر معادل ۶۶.۹ درصد از کل مددجویان کمیته امداد استان از زنان سرپرست خانوار هستند که از حمایت‌های مختلف این نهاد بهره مند می‌شوند.

چهار هزار و ۹۳۰ فرزند محسنین هم اکنون تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و ۳۱ هزار و ۴۵۷ حامی در حال حاضر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲ هزار و ۴۱۰ بیمار خاص و سخت درمان تحت حمایت کمیته امداد هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲ هزار و ۴۱۰ بیمار خاص و سخت درمان تحت حمایت کمیته امداد هستند"، کلیک کنید.