گفت وگوی سفیر ایران در چین با دبیرکل سازمان شانگهای

گفت وگوی سفیر ایران در چین با دبیرکل سازمان شانگهای

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از گفت وگو با دبیر کل سازمان همکاری شانگهای و همدردی آنان با دولت و مردم ایران خبر داد.

به گزارش پارازیت، محسن بختیار، سفیر کشورمان در پکن در شبکه ایکس نوشت: در پی وقوع سانحه اخیر در جریان سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان آذربایجان شرقی، ساعاتی پیش با جانگ مینگ دبیر کل سازمان همکاری شانگ های گفت وگو کردم. وی ضمن ابراز نگرانی از وقوع حادثه اظهار داشت قلب ما با دولت ومردم ایران است و همدردی خود را در این شرایط سخت به شما اعلام می کنیم. 

رییس جمهور کشورمان روز یک شنبه برای افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و در مسیر بازگشت به تبریز در « جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و در پی این حادثه رییس جمهور، وزیر خارجه کشورمان به شهادت رسیدند. 

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار بود امروز (دوشنبه) برای شرکت در نشست وزرای خارجه عضو سازمان همکاری های شانگهای که فردا در آستانه برگزار می شود، به قزاقستان سفر کند.

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گفت وگوی سفیر ایران در چین با دبیرکل سازمان شانگهای" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گفت وگوی سفیر ایران در چین با دبیرکل سازمان شانگهای"، کلیک کنید.