پیام تسلیت مسیولان استان اردبیل در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان

پیام تسلیت مسیولان استان اردبیل در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان

پارازیت/اردبیل در پی شهادت رییس جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه آن ها در سانحه سقوط بالگرد، مسیولان مختلف استان اردبیل در حال ارسال پیام های جداگانه در این زمینه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل پیام تسلیت صادر کردند

 پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در پی شهادت رییس جمهور محترم و همراهان ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا اِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ اَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

 با سینه ای مملو از غم و اندوه و با چشمی اشک بار در شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رییسی و برادر عزیزمان حضرت آیت الله آل هاشم و وزیر خارجه انقلابی و پر تلاش جناب آقای دکتر عبداللهیان طاب ثراهم و سایر همراهان رییس جمهور محترم، داغدار و عزادار شدیم. این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و خانواده های داغدار تسلیت عرض می کنیم و برای این افتخارات بزرگ کشور علو درجات و برای بازماندگان خلفیت خداوندی را مسیلت داریم.

 بدون تردید باید از سر تحقیق گفت این سید جلیل القدر و با صفا با اخلاص ترین، ولایی ترین، پر کارترین، محبوب ترین، خستگی ناپذیرترین و باتدبیرترین ریاست جمهور تاریخ ایران عزیز بود. او اصلاحات بسیار اساسی و زیر بنایی را با همت ستودنی شروع کرده بود و بالاخره در راه خدمت و ایجاد عزت برای ملت عزیز جان خود را از دست داد.

 این حادثه که صرفاً با مشیّت الهی صورت گرفت، ما را از سازندگی، پیشرفت، سرعت عمل و کار جهادی بازنخواهد داشت و با توان مضاعف و عزم ملی ملت بزرگ، ایران عزیز را به ذروه پیشرفت و توسعه و عزت خواهیم رساند. 

 روحانیت عزیز برای اقتدار و اعتلای کشور قربانی های خطیری در طول تاریخ تقدیم کرده و این سلسله با افتخار ادامه دارد. حضرت آیت الله رییسی و حضرت آیت الله آل هاشم با اهداء جان عزیز خود در مسیر عزت کشور اسلامی بر وزن و شرف دفتر ایثار و جانفشانی روحانیت افزودند.

 از اهالی مکرم و حق شناس استان می خواهیم مثل همیشه با حضور حماسی خود در مراسم تجلیل از آن بزرگان، مقام خدمت و خدمتگزاران بزرگ کشور را گرامی بدارند.

اللهم احشرهم مع موالیهم المعصومین و ایمتهم الهادین المهدیین بحق محمدو آله الطاهرین

پیام تسلیت رییس و اعضای شورای اسلامی اردبیل در پی شهادت رییس جمهور و همراهان شهیدش

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا

امروز ایران عزیزمان در سوگ شهادت رییس جمهورمان به عزا نشست و بار دیگر داغ جانسوزی دیگر بر ملت شریف ایران اسلامی وارد شد.

«شهید جمهور سید ابراهیم رییسی» سید محرومان که با سعه صدر و خلوص نیت، عمر پربرکت خود را صرف خدمت به مردم شریف ایران کرد که در کنار خادمی ثامن الایمه امام علی بن موسی الرضا(ع) از بودن میان مردم هراسی نداشت و هیچ چیزی در مسیر خدمت به مردم مانعش نمی شد.

اینک سید محرومان و رییس جمهور محبوبمان در مسیر خدمت به آرزوی دیرینه شان رسید و مزد سالها خدمت در راه وطن را گرفت و نامی نیک و ماندگار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی از خود بر جا گذاشت.

همچنین فقدان و شهادت نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب شهر تبریز به همراه استاندار جوان این دیار در کنار وزیر امور خارجه و دیگر شهیدان حادثه دلخراش سقوط بالگرد در ورزقان مایه تاثر و تاسف شد.

 اعضای شورای اسلامی شهر به نمایندگی از طرف مردم شریف شهر اردبیل این واقعه ی تلخ و دردناک را به خانواده این عزیزان، مردم سربلند ایران و بویژه محضر حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) تسلیت عرض کرده و رضوان الهی  برای شهدا و شکیبایی برای بازماندگانشان را ازخداوند منان مسیلت داریم.

روحشان شاد و یادشان قرین رحمت الهی

پیام تسلیت رییس دانشگاه معین استان اردبیل

رییس دانشگاه معین استان اردبیل گفت: شهادت رییس جمهور ایران اسلامی دانشگاهیان را محزون کرد.

اسماعیل چمنی در گفت وگو با پارازیت گفت: خبر شهادت رییس جمهور محترم خادم الرضا آیت الله سیدابراهیم رییسی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان در حادثه بالگرد در شب میلاد امام رضا(ع) موجب اندوه مردم شریف ایران اسلامی شد.

وی افزود: رییس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی همواره با روحیه خستگی ناپذیر خود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران اسلامی تلاش و جان خود را نیز حین خدمت تقدیم نظام کرد.

چمنی ادامه داد: اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی استان اردبیل و بالاخص دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی، این ضایعه بزرگ را محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده های محترم این عزیزان تسلیت عرض می نمایم.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت مسیولان استان اردبیل در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت مسیولان استان اردبیل در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان"، کلیک کنید.