ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در استان زنجان برگزار می شود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در استان زنجان برگزار می شود - خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پارازیت، قاسم محمدی ظهر پنج شنبه در گردهمایی خادم یاران و یاوران معاونت فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان زنجان برگزار شد، به تبیین برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی کرسی های تلاوت رضوی، تهیه وتوزیع بسته های معیشتی برای افراد بی بضاعت و آزادی زندانیان غیرعمد، از جمله برنامه های کانون برای ایام ماه مبارک رمضان است.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان زنجان تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه استانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت برنامه هایی از قبیل استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و امامزادگان، برپایی جشن خواهر خورشید همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، اعزام به مشهد مقدس در قالب طرح پارازیت درخشان رضوی، تجلیل از پیرغلامان و خادمان امام رضا (ع)، برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی و برگزاری جشن میلاد نور در استان برگزار خواهد شد.

علی اکبر اسلامی، معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، از اختصاص و ایجاد 20 باب چایخانه حضرتی در سطح استان خبر داد.

گفتنی است، در پایان این نشست، دبیران کانون های تخصصی نه گانه معاونت فرهنگی که شامل کانون های تعلیم و تربیت، تبلیغ دینی ومداحی، نوجوانان و جوانان، کتاب و کتابخوانی، کانون قرآن، ایثار و شهادت، علمی، شعر و ادب و کانون محصولات فرهنگی و هنری بودند، به ارایه گزارشی از عملکرد کانون های تخصصی خود پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در استان زنجان برگزار می شود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در استان زنجان برگزار می شود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.