همه کارهای دشمن در راستای اثرگذاری بر انتخابات ایران است

همه کارهای دشمن در راستای اثرگذاری بر انتخابات ایران است

پارازیت/اردبیل مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل گفت: همه کارهای منطقه ای دشمن در راستای اثرگذاری بر انتخابات ایران است و ما باید در مقابله با این طراحی و کار دشمن به اقدامات مقابله ای بپردازیم.

سید محسن لطیفی هشتم اسفند در جلسه قرارگاه هم اندیشی و برنامه ریزی حضور در انتخابات که با حضور مسیولین فرهنگی و رسانه ای استان و اعضای شورای معاونین رسانه استانی در سالن صدا و سیمای استان اردبیل برگزار شد، گفت: انقلاب متعلق به مردم است و تکلیف شرعی داریم که برای برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنیم و سلامت آن را مراقبت کنیم .

لطیفی بیان کرد: دومین جلسه قرارگاه رسانه ای «حضور»، با حضور اعضای قرارگاه و با هدف ایجاد همگرایی و هم افزایی بین سازمان ها و خبرگزاری های مردمی و رسمی برگزار شده است، همه کارهای منطقه ای دشمن در راستای اثرگذاری بر انتخابات ایران است و ما باید در مقابله با این طراحی و کار دشمن به اقدامات مقابله ای بپردازیم.

وی تاکید کرد: ان شاءالله انتخاباتی با مشارکت حداکثری، رقابت سالم، انتخاب آگاهانه و در سلامت و امنیت برگزار خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل با تاکید بر اینکه قله کار ما در انتخابات، مشارکت است، گفت: ما تکلیف شرعی داریم که برای برگزاری باشکوه انتخابات تمام توان خود را بکار گیریم و حضور باشکوه مردم را به تصویر بکشیم.

حامدی قایم مقام و دبیر ستاد انتخابات صدا و سیمای اردبیل نیز با بیان اینکه آرایش رسانه ای استان در تمام سطوح به سمت انتخابات است، افزود: در شرایط فعلی یکی از مهمترین وظایف همه ما برگزاری پرشور انتخابات است که فعالان فضای مجازی و رسانه ای در این زمینه نقشی پررنگ و وظیفه ای سنگین برعهده دارند.

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه کارهای دشمن در راستای اثرگذاری بر انتخابات ایران است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه کارهای دشمن در راستای اثرگذاری بر انتخابات ایران است"، کلیک کنید.