نتایج زنده بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال + فیلم گل عجیب سپاهان

نتایج زنده بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال + فیلم گل عجیب سپاهان

در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم های مس رفسنجان و تراکتور به مصاف هم رفته اند.

به گزارش پارازیت، ادامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با 5 دیدار پیگیری می شود و به پایان می رسد.

از ساعت 15:45 تیم های مس رفسنجان و تراکتور به مصاف هم رفته اند. از ساعت 16 سپاهان میزبان پیکان خواهد بود و در دیگر بازی همزمان شمس آذر در قزوین از آلومینیوم پذیرایی می کند. پرسپولیس و فولاد از ساعت 17:30 مقابل هم قرار می گیرند و در آخرین بازی هم استقلال خوزستان و استقلال تهران از 19:45 برابر هم به میدان می روند.

نتایج زنده بازی های امروز را در ادامه مشاهده می کنید:

مس رفسنجان صفر – تراکتور صفر (تا دقیقه 48)
گل ها:-
شرح گل ها:-

سپاهان یک – پیکان 2 (پایان نیمه اول)
گل ها:
فرشاد احمدزاده در دقیقه 4 برای سپاهان – محمدحسین فلاح در دقایق 16 و 45+4 برای پیکان 
شرح گل ها: احمد زاده از اشتباه محمد ناصری، دروازه بان پیکان برای دفع توپ استفاده کرده و با ایستادن در مقابل آن موفق شد خیلی زود دروازه پیکان را باز کند. (گل اول سپاهان)

ضربه فلاح از سمت چپ محوطه جریمه سپاهان به پای سیاوش یزدانی برخورد کرد و پس از تغییر مسیر، پیام نیازمند نتوانست مانع از ورود توپ به داخل دروازه شود. (گل اول پیکان)

فلاح از همان نقطه که گل اول را به ثمر رسانده بود صاحب موقعیت شد و یکبار دیگر با شوت از زاویه تقریبا بسته شانس گلزنی اش را امتحان کرد که این بار روی اشتباه فاحش نیازمند، توپ وارد دروازه شد. (گل دوم پیکان)

شمس آذر صفر – آلومینیوم صفر (پایان نیمه اول)
گل ها:-
شرح گل ها:-

پرسپولیس – فولاد (از ساعت 17:30)
گل ها:-
شرح گل ها:-

استقلال خوزستان – استقلال (از ساعت 19:45)
گل ها:-
شرح گل ها:-

این گزارش به روز رسانی می شود…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتایج زنده بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال + فیلم گل عجیب سپاهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتایج زنده بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال + فیلم گل عجیب سپاهان"، کلیک کنید.