لیگ قهرمانان آسیا| شکست دور از انتظار سپاهان مقابل شارجه

لیگ قهرمانان آسیا| شکست دور از انتظار سپاهان مقابل شارجه

تیم فوتبال سپاهان مقابل شارجه تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پارازیت، از ساعت 17:30 امروز تیم های شارجه و سپاهان از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم اماراتی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

در حال حاضر الوحدات اردن و شارجه امارات 7 امتیازی و در رده های اول و دوم جدول لیگ هستند.اکنون سپاهان برای صعود از این گروه باید در دور برگشت بهتر امتیاز کسب کند و حداقل دو بازی را ببرد.

داور: کیم دائه‌یونگ( کره جنوبی)

کارت زرد : محمد کریمی، اریا یوسفی ( سپاهان)کایو( شارجه)

گل: اوسمار کامرا( دقیقه 27)، لوانزینو (دقیقه 70)، کایو( دقیقه 90) برای شارجه مهدی لیموچی( دقیقه 51) برای سپاهان

ترکیب سپاهان ایران: پیام نیازمند، ، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی ، صالح حردانی( از دقیقه 71 کاوه رضایی)، محمدمهدی محبی، ابوبکر کامارا( از دقیقه 85 جواد آقایی پور) ، برایان دابو، محمد کریمی( از دقیقه 71 حسین گودرزی) ، مهدی لیموچی( از دقیقه 85 رضا شکاری) ، آریا یوسفی، استیون انزونزی( از دقیقه 1+90 رضا اسدی) سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم شارجه امارات:عادل الحوسنی، تایرون کونراد، ماجد راشد، گلمه بیرو( از دقیقه 59 ملونی) ، عثمان کامارا، دافید( از دقیقه 46 کایو) ، مارو کاتینیک، دارکو نجاشمیچ( از دقیقه 59 لوانزینو) ، عبدالله غانم، خالد الظنحانی، ماجد حسنسرمربی: کاسیمن اولارو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ قهرمانان آسیا| شکست دور از انتظار سپاهان مقابل شارجه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا| شکست دور از انتظار سپاهان مقابل شارجه"، کلیک کنید.