لباس جدید سربازی رونمایی شد/ سرلشکر سلامی: پاسداران در حوادث طبیعی اولین افراد حاضر در میدان هستند

لباس جدید سربازی رونمایی شد سرلشکر سلامی: پاسداران در حوادث طبیعی اولین افراد حاضر در میدان هستند

فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از لباس جدید سربازی گفت: پاسداران در سیل و زلزله و کرونا اولین افرادی هستند که وارد میدان می شوند و آخرین نفری هستند که خارج می شوند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری پارازیت؛  سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران امروز (یکشنبه 20 اسفند 1402) در همایش دانشگاه سربازی ضمن رونمایی از لباس جدید خدمت مقدس سربازی، اظهار کرد: امروز این توفیق الهی برای سپاه و برای بنده حاصل شد که به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف شویم و حضرت آقا امروز به سپاه تفضلی کردند و الحمدالله یک نماد آشکاری از رضایت معظم له از همه مجاهدت های طاقت فرسای فرزندان معنوی رهبر عزیز و امت اسلام به عمل آوردند و یک نشان فتح را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعطا فرمودند.

وی افزود: این نشان محصول همه تلاش ها، جانبازی ها، مجاهدت ها و شهادت ها برای تک تک سپاه پاسداران است که فقط به شکل نمادین به بنده اعطا شد و همه پاسداران و بسیجیان در این نماد سهم دارند و اگر تقسیم کنیم کمترین سهم متعلق به بنده است.  

فرمانده کل سپاه ادامه داد: پاسداران در سیل و زلزله و کرونا اولین افرادی هستند که وارد میدان می شوند و آخرین نفری هستند که خارج می شوند، نمونه حضور پاسداران در میدان سختی ها را در سیل سیستان و بلوچستان مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه نسل جدید سپاه هم میراث جاودان غیرت و جوانمردی و عبودیت خدا را با خودشان حمل کرده و سینه به سینه منتقل می کنند، اظهارکرد: بچه های امروز سپاه همان نسل پاسداران دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند.

 

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لباس جدید سربازی رونمایی شد/ سرلشکر سلامی: پاسداران در حوادث طبیعی اولین افراد حاضر در میدان هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لباس جدید سربازی رونمایی شد/ سرلشکر سلامی: پاسداران در حوادث طبیعی اولین افراد حاضر در میدان هستند"، کلیک کنید.