«شهید جمهور» نمونه الگوی مردم سالاری در جامعه بود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

«شهید جمهور» نمونه الگوی مردم سالاری در جامعه بود - خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پارازیت، حجت الاسلام فیاض تمجید صبح پنجشنبه در آیین عزاداری شهدای خدمت که در مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال برگزار شد، اظهار کرد: روحانیت مرجع بسط گسترش دین بوده و در همه عرصه ها پیشگام بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از حریم دین و مقابله با انحراف ها از اساسی ترین کار ویژه روحانیت و حوزه های علمیه تلقی می شود چرا که حفظ فرهنگ دینی از هرگونه گزندی و ارایه درست آن، خود یک نوع فرهنگ سازی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال با بیان ویژگی های رییس جمهور شهید افزود: آیت الله رییسی چهار دهه تلاش و کوشش جهادی را پشت سر گذاشت و مدیریت جهادی را با اخلاص، اخلاق، تعهد و تخصص گره زد و الگوی مردم داری و مردم سالاری به جامعه انسانی شد.

تمجید ادامه داد: حوزه های علمیه و طلاب همیشه در مقابل کجروی ها ایستادگی کرده و تعهدشان بر این است که لحظه ای در راستای بسط دین آرامش نداشته باشند و مصداق این موضوع آیت الله سیدابراهیم رییسی و امثال این شهید والامقام همواره تکیه گاه محرومان بوده اند.

وی بیان کرد: در وضعیت کنونی، مسیولیت طلاب خواهر و برادر بیش از پیش سنگین است تا با تبیین شرایط فرد اصلح در میان مردم، انتخابی درست و شایسته در شان انقلاب اسلامی رقم زده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«شهید جمهور» نمونه الگوی مردم سالاری در جامعه بود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«شهید جمهور» نمونه الگوی مردم سالاری در جامعه بود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.