زخم کهنه 500 هزار یورویی استقلال سر باز کرد – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

زخم کهنه 500 هزار یورویی استقلال سر باز کرد - خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پارازیت، باشگاه سانتاکلارای پرتغال به دلیل پرداخت نشدن حق انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به فیفا شکایت کرده بود. فیفا هم در واکنش به شکایت باشگاه سانتاکلارا اعلام کرد، مدارک باشگاه استقلال برای انتقال پول درست است و تنها باید مبلغ 150 هزار یورو تعیین تکلیف شود.

اما مدیران این باشگاه قانع نشدند و برای گرفتن حق خود از استقلال ایران به دادگاه CAS شکایت کردند که دادگاه CAS پس از بررسی مدارک موجود باشگاه استقلال را محکوم به پرداخت 500 هزار یورو به این باشگاه پرتغالی کرد.

در زمان مدیریت علی فتح الله زاده، اعلام شد که از 240 هزار یورویی که باید پرداخت می شد اما تنها 90 هزار یورو از این مبلغ به باشگاه پرتغالی پرداخت شد. مدیران وقت استقلال با انجام یک اشتباه دچار اشتیاهی شدند که کمتر کسی آن را تصور می کرد. همین موضوع باعث ناراحتی مسوولان این باشگاه شد تا روند شکایت از استقلال کلید بخورد.

حکم دادگاه CAS در حالی تایید شد که چهارشنبه 10 آبان ماه فرشید سمیعی در گفت وگو با خبرنگار پارازیت، محکومیت باشگاه را تایید کرد و اعلام کرد باید این مبلغ را به باشگاه پرتغالی پرداخت کنیم اما بعد از آن مسوولان حاضر در باشگاه محکومیت 500 هزار یورویی استقلال را کتمان می کردند و می گفتند نامه ای در این خصوص به دست باشگاه نرسیده است.

این کار مدیران باشگاه استقلال باعث شد تا کار پرونده انتقال محبی پیچیده شود، آبی های پایتخت تا یازدهم فروردین ماه سال 1403 فرصت دارند تا این مبلغ را به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز کنند و مدارک لازم برای کسب مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا را بارگذاری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زخم کهنه 500 هزار یورویی استقلال سر باز کرد – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زخم کهنه 500 هزار یورویی استقلال سر باز کرد – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.