رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار گرفته است – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار گرفته است - خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پارازیت، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد، در سخنرانی راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: بیش از 60 سال است که پیروان امام راحل با حضور پرشور در راهپیمایی شعارهای مرگ بر اسراییل و غیره سر می دهند که این شعار از شروع نهضت در سال 42 توسط امام راحل بیان شد و این عمق نگاه امام راحل را نشان می داد.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که امام راحل چگونه توانسته مردم را از خواب غفلت بیدار کند و راه را نشان دهند، اسراییل علاوه بر اینکه یک ملت و کشور جعلی است بلکه بعنوان یک پایگاه نظامی مستکبران جهان در منطقه قرار دارد.

نماینده مردم اردستان در مجلس خاطرنشان کرد: امروزه تمام افکار جهانی به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی هستند و زوال رژیم صهیونیستی نتیجه همین شعاردادن ها و شرکت در راهپیمایی ها است، حضور مردم در راهپیمایی اثر الهی نیز دارد همچنین مردم نیز هوشیار و بیدار می شوند و شاهد کوچک شدن این رژیم در منطقه هستیم.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: در عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی شکست مفتضحانه ای خورد که دیگر قابل ترمیم نیز نخواهد بود، این رژیم بعد از شکست، اهدافی برای خود تعیین کرده بودند که یکی از بین بردن حماس بود.

وی بیان کرد: شش ماه است که رژیم صهیونیستی با استفاده از کمک آمریکا به مردم مظلوم غزه حمله می کنند و بیش از 30 هزار نفر در این جریان شهید شدند، جمعیت عمده مردم آواره شده اند و راه های کمک رسانی را نیز مسدود کرده اند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

نماینده مردم اردستان یادآور شد: امام راحل، 60 سال پیش در خاموشی مطلق جهان و در حال گسترش این رژیم در منطقه، متوجه این وضعیت شد و پرچم را به دست پرچمدارانی همچون رهبر انقلاب داد که اکنون منطقه به گونه ای درآمده که از هر طرف اسراییل در محاصره نیروهای مقاومت قرار گرفته است.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: ابتکار عملی که شهید عزیز قدس، سردار سلیمانی طراحی کرد طبق بیانات رهبر انقلاب، دست مردم را از سلاح پر کرد و اکنون گروه های مقاومت در یمن، حماس و لبنان با رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند.

وی تاکید کرد: اکنون رژیم صهیونیستی در یک منجلاب فرورفته و بسیار تلفات داده همچنین بسیاری از تجهیزات و وسایل خود را از دست داده اند اما این موارد را بیان نمی کنند و اکنون این رژیم در لبه پرتگاه قرار گرفته و اگر حمایت آمریکا از آن نباشد، ضربه های بیشتری را می خورد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر امروز صحنه کربلایی روی زمین باشد غزه است و کسانی که می خواهند از جبهه امام حسین حمایت کنند باید در جبهه مقاومت قرار گیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار گرفته است – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار گرفته است – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.