رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است

رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است

ماهرخ عباسپور: در چهارمین روز از سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران رضا میرکریمی نویسنده و کارگردان سینما از قسمت های مختلف جشنواره بازدید کرد.

او در خلال این بازدید با اشاره به اینکه یکی از طرفداران جشنواره پویانمایی تهران است، گفت: با افتخار می گویم جشنواره پویانمایی تهران بین جشنواره های شبیه خودش یکی از با ثبات ترین و موفق ترین ها است.
این کارگردان سینما که سابقه چهار دوره دبیری جشنواره جهانی فیلم فجر را دارد، تاکید کرد: دلیل این موفقیت حضور مدیری با ذوق و کاربلد به نام محمدرضا کریمی صارمی است که در همه این سال ها از جشنواره مراقبت و آن را با نظم و ثبات برگزار کرده است.

میرکریمی افزود: البته الان نگرانی من این است که پس از انتشار این مصاحبه، جماعتی که بی محابا بدنبال تخریب حرکت های حرفه ای و مستمر و با ریشه هستند دست بکار شوند! و سراغ این جشنواره هم بیایند.

کارگردان انیمیشن «عباس» که در سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران به نمایش درآمده است، گفت: امیدوارم جشنواره پویانمایی به سرنوشت بعضی دیگر از جشنواره های بزرگی که زمانی ذخایر معنوی، فرهنگی و ملی کشور بودند و حالا کم فروغ و بی اثر شده اند، دچار نشود.،

میرکریمی در پایان درباره وضعیت انیمیشن در ایران توضیح داد: خوشبختانه انیمیشن در ایران واقعاً درحال رشد است و حرکتی رو به جلو دارد و به جرات می شود گفت خروجی استاندارد و قابل عرضه بین المللی انیمیشن ایران در حال پیشی گرفتن از سینمای رو به افول داستانی ماست. البته شاید بخشی از این ماجرا ناشی از عدم حساسیت و جدی نگرفتن دنیای انیمیشن از طرف برخی مسیولان و در نتیجه دخالت نکردن شان باشد، که خیر است !

سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی پویانمایی تهران همچون دوره های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم انداز از 13 تا 18 اسفند 1402 به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در تهران در حال برگزاری است.

245245

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است"، کلیک کنید.