رئیس‌جمهور برنامه‌های انتقال آب به اصفهان را متوقف نکند

رئیس‌جمهور برنامه‌های انتقال آب به اصفهان را متوقف نکند

پارازیت/اصفهان در جلسۀ امروز شورای اسلامی شهر اصفهان ادامۀ پروژه‌های انتقال آب به اصفهان به‌عنوان اصلی‌ترین مطالبات مردم این شهر از مسعود پزشکیان مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسۀ علنی امروز (یکشنبه ۱۷ تیرماه) اظهار کرد: برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم را به آن‌ها تبریک می‌گویم. ملت ایران روز باشکوه دیگری را رقم زنند و حضوری دشمن‌شکن داشتند. امید است که این انتخابات برای کشور و مردم خیر و برکت به همراه آورد.

به گزارش پارازیت و به نقل از ادارۀ ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان محمد نورصالحی در این جلسه تأکید کرد: در کمتر از ۵۰ روز انتخاباتی برگزار شد که بدون مدیریت هوشمندانه و هوشیارانۀ مقام معظم رهبری ممکن نبود. دور دوم انتخابات حضور مردم پررنگ‌تر بود و امانت و حفظ رأی آنان نیز مانند ادوار گذشته ثابت شد.

او با اشاره به اینکه مسعود پزشکیان، از گفتمانی متفاوت از دولت قبل روی کار آمده است، بیان کرد: رأی‌آوردن رئیس‌جمهوری از گفتمانی جدید درواقع نمودی از آزاداندیشی و مردم‌سالاری در کشورمان به حساب می‌آید و صلابت نظام است. به رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران تبریک می‌گویم و امید است که مطابق وعده‌های انتخاباتی خود پیش بروند. همان‌طور که در تبلیغات خود مطرح می‌کردند، باید در مسیر اعتلای ایران و حل مسائل معیشتی حرکت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم و در رأس آن شهید آیت‌اللّه رئیسی یادآور شد: دولت سیزدهم برای مردم اصفهان خصوصاً در زمینۀ جریان دائمی زاینده‌رود و درواقع انتقال آب به اصفهان کوشش فراوانی کرد. رئیس‌جمهور منتخب در چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری نیز باید به ادامه و فرجام این پروژه‌های آبی عنایت کند تا بدون اخلالی همانند گذشته پیش بروند.

نورصالحی ادامه داد: آلودگی هوای اصفهان، خصوصاً به‌علت صنایع غیرقانونی، یکی از مشکلات قدیمی اصفهان است که رئیسی فقید برای حل آن‌ها کوشید. انتظار می‌رود در این زمینه هم رئیس‌جمهور جدید کشورمان به اصفهان توجه داشته باشد. آلودگی هوا دومین مسئلۀ بزرگ شهر ماست.

این مقام شورای شهر اصفهان سپس به مصادیقی اشاره کرد که آلودگی هوای اصفهان از طریق آن‌ها مرتفع می‌شود و گفت: از دولت چهاردهم انتظار داریم که در دو حوزۀ صنایع و حمل‌ونقل عمومی، مانند خط ۲ و ۳ مترو، تکمیل ناوگان اتوبوسرانی و نوسازی و برقی‌کردن تاکسیرانی که در مصوبات سفر استانی آیت‌اللّه رئیسی بود، ورود کند و آن‌ها را به سرانجام برساند.

او مدیریت شهری را بسیار پراهمیت دانست و خاطرنشان کرد: دولت‌ها و مجلس‌های ما نگاه یکسانی به مسائل مدیریت شهری نداشته‌اند، اما واقعیت این است که بسیار مسئلۀ مهمی است. درواقع، ادارۀ شهر و رضایتمندی شهروندان در گرو مدیریت شهری قرار دارد. مسائلی که گذشت همواره جزو مطالبات ما بوده است و امروز نیز برای ما اولویت دارند. شورای اسلامی و مدیریت شهری اصفهان دولت چهاردهم را همراهی خواهند کرد.

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رئیس‌جمهور برنامه‌های انتقال آب به اصفهان را متوقف نکند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رئیس‌جمهور برنامه‌های انتقال آب به اصفهان را متوقف نکند"، کلیک کنید.