دیدار اسلامی با اتاق بازرگانی اصفهان

دیدار اسلامی با اتاق بازرگانی اصفهان

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در اتاق بازرگانی اصفهان با اعضای این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پارازیت، محمد اسلامی در جریان سفر به اصفهان در مراسم بزرگداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» حضور یافت. در این مراسم که شامگاه چهارشنبه در مسجد طوقچی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یاد وخاطره امام راحل (ره) که از بیداری مردم ایران دفاع کردند و نیز یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان و شهدای انقلاب را گرامی می‌داریم.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران همچنین در صبح روز هشتم شهریور ماه درمراسم بزرگداشت هفته دولت در گلستان شهدای اصفهان حضور یافت و به سخنرانی پرداخت. 
همچنین صبح روزپنجشنبه و از طریق ارتباط تصویری با محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در گلستان شهدای اصفهان، آزادراه فرودگاه در منطقه قهجاورستان به نام شهید آیت الله رئیسی نام‌گذاری شد.
اسلامی در ادامه برنامه سفر به استان اصفهان از سایت UCF بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای قرار گرفت.
پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار اسلامی با اتاق بازرگانی اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار اسلامی با اتاق بازرگانی اصفهان"، کلیک کنید.