دعای عرفه در 21 نقطه بیرجند برگزار می شود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

دعای عرفه در 21 نقطه بیرجند برگزار می شود - خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار پارازیت اظهار کرد: دعای پرفیض عرفه عصر یکشنبه در 21 نقطه شهر بیرجند برگزار می شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دعای عرفه در مسجد امام حسین ساعت 16:30 با مداحی آقای مجتبی ابراهیم زاده، در شهدای باقریه ساعت 15 با مداحی آقای کوچی، در مسجد علی بن ابیطالب ساعت 17 با مداحی آقای لعل، در مسجد امام صادق (ع) ساعت 17:30 با مداحی آقای هامونی و آقای وروان و مسجد الغدیر ساعت 17 و مسجد سید الشهدا واقع در سجاد شهر ساعت 16:30 با مداحی آقایان صناعی و فولادی برگزار می شود.

قناعت ادامه داد: همچنین دعای عرفه در مسجد امام حسین (ع) ساعت 17 با مداحی آقای نوروز پور، آقای ایزد پارازیت و آقای عابدینی، و در مسجد محمد رسول الله (ص) ساعت 16 با مداحی آقایان حبیبی و حاجی آبادی و در مسجد صاحب الزمانی پارازیت شهر ساعت 17 با مداحی آقایان آقای بیجاری و جناب اقای کوچی و جناب اقای هادوی برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در هیات آزادگان ساعت 16:30 با مداحی آقای عابدینی، در مسجد الحسین جوادیه ساعت 16:30 با مداحی آقای حسین زارع و در مسجد امام هادی (ع) یاعت 16:30 با مداحی آقای خسروی و فاطمی و در مسجد جواد الایمه نیز ساعت 16 با مداحی آقای محمدی و بهدانی دعای عرفه برگزار می شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین دعای عرفه در محبان الزهرا (س) ساعت 16:30 با مداحی آقایان نجف زاده و هامونی، در مسجد مرتضوی ساعت 16 با مداحی حجت الاسلام شیخ آبادی و در مهدیه بیرجند ساعت 16:30 با مداحی گورکانی و حبیبی و در حسینیه جماران نیز در ساعت 16 با مداحی آقای امیر نعیمی از تهران برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعای عرفه در 21 نقطه بیرجند برگزار می شود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعای عرفه در 21 نقطه بیرجند برگزار می شود – خبرگزاری پارازیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.