خرید تضمینی گندم توسط تعاون روستایی کرمانشاه از ۷۵ هزار تن گذشت

خرید تضمینی گندم توسط تعاون روستایی کرمانشاه از ۷۵ هزار تن گذشت

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار پارازیت کرمانشاه، ضمن تأیید خرید تضمینی بیش از ۷۵ هزار تن گندم، توسط تعاون روستایی استان کرمانشاه، اظهار کرد: از آغاز برداشت گندم در استان کرمانشاه تاکنون ۷۶ هزار و ۹۷۲ تن گندم، توسط مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی استان کرمانشاه از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی ضمن بیان این خبر افزود: از کل گندم خریداری شده توسط مراکز خرید، حدود ۶۹ هزار و ۳۳۴ تن گندم معمولی و مابقی گندم دوروم بوده است.

مدیرکل تعاون روستایی، تصریح کرد: از این میزان گندم خریداری شده نیز تاکنون حدود ۶۰ هزار تن آن به کارخانجات آرد و مقاصد موردنظر حمل شده است.

صفایی در ادامه عنوان کرد: تعاون روستایی به صورت مباشرتی با غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه اقدام به خرید تضمینی گندم از کشاورزان نموده و در این راستا ۱۸ کمیسیون خرید وابسته به تعاون روستایی در سطح استان کرمانشاه، مسئول خرید تضمینی گندم از کشاورزان بوده و در شهرستان‌هایی که برداشت گندم ادامه دارد، آماده دریافت محصول از کشاورزان‌ هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه به منظور حمایت از تولید محصولات اساسی کشاورزی و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان اقدام به خرید محصولات کشاورزی به صورت تضمینی و توافقی می‌کند و به همین منظور، علاوه بر گندم، هفت هزار و ۷۳۱ تن جو، ۵۳۹ تن دانه روغنی کاملینا و هشت هزار و ۳۷۳ تن دانه روغنی کلزا نیز از کشاورزان خریداری شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید تضمینی گندم توسط تعاون روستایی کرمانشاه از ۷۵ هزار تن گذشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید تضمینی گندم توسط تعاون روستایی کرمانشاه از ۷۵ هزار تن گذشت"، کلیک کنید.