تعاملات شهرداری همدان عمدتاً یک سویه است
پارازیت/همدان نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تعاملات شهرداری عمدتا یک سویه بوده است، اظهار کرد: تعامل به این معنی نیست که صرفاً شهرداری ارائهدهنده خدمات به سایر ارگانها و دستگاههای اجرایی باشد و در ازای آن خدمتی دریافت نکند، بلکه تعامل سازنده بایستی دو سویه باشد.
علی رضایی درصحن شورای شهر همدان خواستار بیان نمونههایی از تعامل شهرداری با وزرای همدانی در دولت سیزدهم، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، دستگاههای قضایی، انتظامی و اجرایی و گزارشی از امتیازات این تعاملات برای شهرداری شد و گفت: در سایه این تعاملات کدام یک از مسائل شهری اعم از افزایش فضای سبز، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توسعه شهر و… محقق و موجب افزایش رفاه حال شهروندان شده است؟
وی با بیان اینکه یا در زمینههای مختلف از جمله جذب اعتبارات ملی در راستای عمران و آبادانی شهر و ساخت تقاطعهای غیرهمسطح به عنوان یک ضرورت در رفع مشکل ترافیک، چه اقدامی شده است؟، افزود: مشخص شود این تعاملات در بحث رفع مشکلات سدمعبر و مسائل مرتبط با ساخت وسازهای غیرمجاز چه نتیجهای داشته است؟
رضایی همچنین خواستار ارائه توضیحات شهردار در خصوص اختصاص پهنههایی برای ساماندهی مشاغل مزاحم شد و تصریح کرد: این موارد در افزایش رفاه شهروندان بسیار موثر است.
وی توضیحاتی برای اقدامات انجام شده در بحث وصول ارزش افزوده را خواستار شد و ادامه داد: آیا در تعاملاتی که از سوی شهردار عنوان میشود، وصول ارزش افزوده محقق شده است؟
نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: عمده پاسخهای شهردار مبنی بر تعامل، صرفاً تعامل یک سویه بوده و ستاندهای برای مدیریت شهری نداشته است.
پایان خبر پارازیت
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعاملات شهرداری همدان عمدتاً یک سویه است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعاملات شهرداری همدان عمدتاً یک سویه است"، کلیک کنید.