تداوم ناپایداری‌های جوی در استان کرمان، تا فردا

تداوم ناپایداری‌های جوی در استان کرمان، تا فردا

پارازیت/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با تدوام فعالیت سامانه بارشی، امروز و فردا شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت بارش باران و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان خواهیم بود.

امین دریافر امروز سوم آبان ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و پیرو هشدار سطح نارنجی شماره ۶، با تدوام فعالیت سامانه بارشی، امروز و فردا شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت بارش باران و وزش تندبادهای لحظه‌ای در نیمه شمالی، مناطق مرکزی و غربی به ویژه در شمال و شمال غرب استان خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به میزان بارش‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌ها در برخی از مناطق مذکور محتمل است.

دریافر بیان کرد: همچنین امروز و فردا وزش باد نسبتا شدید تا شدید برای مناطق شمالی، شمال غربی و نوار شرقی استان کرمان پیش‌بینی می‌شود. با توجه به سمت و سرعت باد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق محتمل است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده، جوی نسبتا پایدار در اکثر مناطق استان مورد انتظار است ضمن اینکه به لحاظ دمایی از امروز کاهش محسوس دما برای اغلب مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: روز گذشته لاله زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد، سردترین و فهرج با دمای ۳۷ درجه، گرم‌ترین نقطه استان کرمان بود.

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم ناپایداری‌های جوی در استان کرمان، تا فردا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم ناپایداری‌های جوی در استان کرمان، تا فردا"، کلیک کنید.