اقتصاد تولیدمحور تهدید ها را به فرصت تبدیل می کند

سید محمد حسینی:

اقتصاد تولیدمحور تهدید ها را به فرصت تبدیل می کند

معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: تکیه بر اقتصاد تولیدمحور مولفه های آن، منجر به تبدیل تهدیدات به فرصت و شکوفایی کشور خواهد شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری پارازیت، سید محمد حسینی در سفر به استان کردستان و در حاشیه بازدید از پروژه کارخانه آهن اسفنجی بیجار اظهار داشت: برای تحقق شعار سال باید در حوزه تولید تلاش کرد و در واقع تولید کلید رفع بسیاری از مشکلات است. کشور ما همواره مورد تهدید است و ما باید در حوزه تولید بسیار قوی عمل کنیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم. “

حسینی با بیان اینکه سرمایه گذاری بزرگی با 150 میلیون یورو در طرح مجتمع فولاد بیجار در حال انجام است، گفت: در راستای رفع مشکلات شهرستان بیجار تلاش می شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور در بازدید از این پروژه گفت: هر پروژه ای که موجب اشتغال شود زمینه پیشرفت را فراهم می کند و در این مجموعه نیز اشتغال زایی خوبی به صورت مستقیم و غیرمستقیم اتفاق افتاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقتصاد تولیدمحور تهدید ها را به فرصت تبدیل می کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقتصاد تولیدمحور تهدید ها را به فرصت تبدیل می کند"، کلیک کنید.