افزایش 30 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد مرند

افزایش 30 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد مرند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند از افزایش 30 درصدی جذب دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پارازیت از مرند، چهلمین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با حضور مسیولان استانی، شهرستانی، موسسان، خیّرین و روسای سابق دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند در این همایش اظهار کرد: این دانشگاه 28 بهمن سال 1363 با کمک ها و حمایت های شخصیت های تاثیرگذار و با استفاده از امکانات و کمک های مردمی، اهالی خیر و علم دوست و تابعه مرند رسالت آموزشی خود را با 41 دانشجو در رشته های ریاضی حسابداری و آموزش ابتدایی در مقطع کاردانی در محل استیجاری ساختمان قدیم شهرداری آغاز کرد.

افزایش 30 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد مرند

محمدحسین صادقی افزود: امروز با حمایت های مسیولان و همت مردم خیّر بیش از 118 هزار مترمربع زمین30 هزار و 500 مترمربع اعیان دارد و با بیش از 3 هزار و 200 دانشجو در بیش از 160 رشته تحصیلی در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته و بیش از 28 هزار فارغ التحصیل همچون نگینی در شمال غرب کشور به ارایه خدمات آموزش عالی می پردازد.

افزایش 30 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد مرند

وی متذکر شد: در چند سال اخیر با وجود کاهش جمعیت دانشجویی و صندلی خالی در دانشگاه های دولتی حتی شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی دانشجو نیز بوده ایم و این واحد دانشگاهی 180 هییت علمی تمام وقت، دستیار آموزشی و هییت علمی وابسته و 65 کارمند با نسبت یک به 50 کارمند و هییت علمی به دانشجو دارد.

در این مراسم ضمن تجلیل از موسسان، خیّرین و روسای سابق دانشگاهی از تمبر اختصاصی به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند رونمایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 30 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد مرند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 30 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد مرند"، کلیک کنید.