افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های آب و فاضلاب خراسان رضوی در ۱۷ شهرستان

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های آب و فاضلاب خراسان رضوی در ۱۷ شهرستان

پارازیت/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۴۸ پروژه آب و فاضلاب در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

حسین امامی در گفت و گو با پارازیت از برخورداری یک میلیون جمعیت شهری و روستایی از آب پایدار و خدمات فاضلاب خبر داد و افزود: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت در سال جاری ۴۸ پروژه آب شرب و فاضلاب در مناطق شهری و روستایی ۱۷ شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

وی اظهار کرد: پروژه‌های بخش آب که شامل لوله‌گذاری خطوط انتقال و جمع‌آوری آب چاه، تجهیز چاه، احداث مخزن ذخیره و ایجاد منبع تأمین آب، احداث ایستگاه پمپاژ، اصلاح و توسعه شبکه، جداسازی زون‌های فشاری شبکه توزیع و آب‌رسانی به واحدهای مسکن ملی است در شهرستان‌های رشتخوار، تربت حیدریه، خوشاب، جغتای، طرقبه شاندیز، تربت‌جام، چناران، خواف، بجستان، ششتمد، کاشمر، قوچان، بردسکن، گلبهار، گناباد و فریمان بهره‌برداری می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی بیان کرد: در شهر نیشابور هم عملیات اجرایی دو پروژه فاضلاب و دو پروژه آب شرب آغاز می‌شود.

وی اعتبار صرف شده در اجرای پروژه‌ها را حدود ۸ هزار میلیارد ریال اعلام کرد که از محل منابع استان، ملی، ملی استانی، محرومیت‌زدایی، استانی جاری و جاری مشارکت تأمین و پرداخت شده است.

امامی افزود: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه بیش از یک میلیون جمعیت شهری و روستایی خراسان رضوی از آب شرب پایدار و خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار می‌شوند.

پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های آب و فاضلاب خراسان رضوی در ۱۷ شهرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های آب و فاضلاب خراسان رضوی در ۱۷ شهرستان"، کلیک کنید.