استاد دانشگاه: ایران ابزارهای مختلفی برای  پاسخگویی خواهد داشت

استاد دانشگاه: ایران ابزارهای مختلفی برای  پاسخگویی خواهد داشت

پارازیت/ایلام کارشناس مسایل سیاسی و استاد دانشگاه گفت: حمله اسراییل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق نقص قوانین و مقررات بین المللی بخصوص کنوانسیون 1961 است.

دکتر «نصرت اله حیدری» به پارازیت اظهار کرد: بر اساس این کنوانسیون مقرهای دیپلماتیک مصون از هرگونه تعرض بوده و کشور میزبان باید تمام تمهیدات لازم برای حفظ امنیت مقرهای نمایندگی فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: البته در حمله اخیر، تعرض از سوی رژیم جعلی اسراییل بوده و به نوعی نادیده گرفتن مقررات بین المللی وعبور از کنوانسیون های بین المللی است.
این استاد دانشگاه افزود: بی شک جمهوری اسلامی و دولت سوریه علاوه بر پیگیری های حقوقی در مجامع بین المللی ،طبیعتا  در زمان و مکان مناسب انتقام این جنایت را خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: ایران ابزارهای مختلفی برای  پاسخگویی خواهد داشت وبی شک جبهه مقاومت پاسخ لازم را خواهد داد.
حیدری گفت: اقدام اسراییل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، ناشی از شکست واضمحلال رژیم صهیونسیتی در میدان نبرد و برای کاهش تمرکز جهانی از فجایع این رژیم در غزه و کاهش فشارهای بین المللی ودر نهایت گسترش بحران در منطقه است.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ضمن درک دقیق تحولات و شناخت رفتار رژیم جعلی اسراییل، با تدبیر پاسخ لازم را در زمان و مکان مناسب خواهد داد.
پایان خبر پارازیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاد دانشگاه: ایران ابزارهای مختلفی برای  پاسخگویی خواهد داشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاد دانشگاه: ایران ابزارهای مختلفی برای  پاسخگویی خواهد داشت"، کلیک کنید.