در جلسه دبیر با رییس اتحادیه جهانی کشتی چه گذشت؟

در جلسه دبیر با رییس اتحادیه جهانی کشتی چه گذشت؟

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری پارازیت، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی که در سفری 24 ساعته به جهت حضور در مسابقات علیرضا سرلک در مسابقات کسب سهمیه المپیک، و جلسه کاری با مسیولان اتحادیه جهانی کشتی و برخی از روسای فدراسیون های کشتی کشور های خارجی به استانبول ترکیه عزیمت کرده بود، با برگزاری جلسه با رییس اتحادیه جهانی کشتی به سفر خود پایان داد.

بر این اساس در جلسه یک ساعته علیرضا دبیر که در جریان رقابت های کسب سهمیه المپیک و با حضور نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی و دولت تورلیخانوف رییس شورای کشتی آسیا برگزار شد، در مورد موضوعات مختلف روز کشتی دنیا از جمله بازی های المپیک پاریس، رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی، داوری، مسابقات قاره ای و جهانی و کشتی ایران و تعاملات مربوطه گفتگو شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در جلسه دبیر با رییس اتحادیه جهانی کشتی چه گذشت؟" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در جلسه دبیر با رییس اتحادیه جهانی کشتی چه گذشت؟"، کلیک کنید.